SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co na wzrost..? informacji szukam;/

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5628

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 77
Mam takie pytanie... Co mozna brac zeby urosnąć... W tym temacie jestem zupełnie zielony po za paroma artykulami oczywiscie. Czytalem cos o HGH ale wszedzie pisza cos innego. Lekarz mi nie pomoze bo mam 171cm a klinik i nas jest jeszcze nie zawiele... Stad stawiam pytanie czy moze ktos ma jakies doswidczenie z tym... I co bedzie najlepsze?

hmmm...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 6800 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 95263
Ja mam rodzicow lekarzy . Wiec towar bylby apteczny tylko i wylacznie. Ale zeby mi przepisali musze miec dla nich konkretne informacje itp.

OwneD

Off since 01-09-2010 r.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 5613 Wiek 33 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 42678
zwrostu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
LeBron777 CinemaStudio
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 7924 Wiek 41 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 67920
hgh - ale to gruba sprawa i polecam lektore bo nie chce mi sie pisac o czyms co bylo nie raz, poza tym do strasznie droga sprawa i raczej dla zawodowcow lub osobs na serio z niskim wzrostem typu 150cm i wtedy jest to refundowane przez NFZ.

Glowne pytanie - ile masz lat?

co nas nie zabije - to nas wzmocni
moderator działu doping - [OFF]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący