SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

wywiady -PRIDE GP 2006 OW Final Round...

temat działu:

Scena MMA i K-1

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2567

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 2261 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 11093
MIRKO

- You know that シウバ which fought with semifinal goes straight to the hospital?
Without becoming important, we want. The thing various 2 is written, but. シウバ as a player is respected. You must push down, it being under circumstance, if you did the wound, that please make important, please convey.

- It is what feeling?
It is life highest day. It is the kind of feeling which receives the life highest birthday present.

- Is not to be able to arrange the イバノセビッチ player and the shoulder of the tennis - as an athlete of the Croatia graduate, is?So, if it becomes, it is delightful, is.

- Between decision, of what was thought from semifinal and/or what was done?
Basically as for the day when the plural time tournaments are done on the first when it was the routine which the origin in the same way doing icing massage stretch, prepares foot and スネ for the following tournament.

- Something is different from the challenge with the present belt and increase is high?
As for 2003 Tokyo dome I overwhelmed 1R, but it had not been accustomed to the ground. We would like to display respect in technology of ノゲイラ. Until title match of last year until the condition, being to commit the mistake, it became that result. In any case, because today was my one day in all respects, the proof that was done, it is the fact, by his worldwide strongest, you applied. Because ヒョードル had not participated, by all means him it becomes to acquire conclusion, probably will be. If present fight I won, probably will be. In any case today from the God way it was my day which is given.

- As for meaning of tear with commendation ceremony?
Therefore such a, me the human even the tear lets flow.

- Was the fact that the partner of final had become Burnett according to expectation? In addition as for maneuvers of final?
That rather than saying, either one rises, whichever may come, you just say that you do the sea urchin your own tournament.

- The deciding Burnett player showed the stickiness, but as for the thought which today fought?
Today the ひ did that he is attached to victory and the ひ did and with felt. We like that fighting spirit style enormously. If the ring it descends, it isn't to become the one person of that friend? You said even now, but because the horse is agreeable him as a human, because you do also 3 times, that it will stop, you called that another tournament is done with two people. Coming to Croatia in him, that you spoke whether it does not train. The door of the training gym that you open with anytime, is the place where it invites.

...tłumaczone z japońskiego
http://www.prideofficial.com/free/news/details.php?id=1157887194 
dzięki
http://babelfish.altavista.com/ 
.......na pl nie tłumacze nie mam siłości dziś, ktoś ma ochote-zachęcam,pzdr.

p.k.u.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
OVEREEM

- Is the fact that it gives up why?
Side side of the heel of the right foot it hurt at opening of the tournament. When has seeing in the doctor, being not to be serious with temporary nervous ones, it was lucky. It was not possible, tap out did to move completely with that position.

- Is that probably to have become first kick?
Immediately before collapsing, it was the kick which is received. As the foot was paralysed, it was not possible to move.

- Last method of playing held down the eye, but it probably means that also the eye has been injured?
Very much, because tap out doing after punch was given with the player whose character is good, we would like to retaliate as described below, don't you think? is.

- It probably is to have also the influence of the thing where fails in yesterday 1st weighing?
1st time the fact that it does not pass was mistake of communication. It was 103Kg with the tournament before. You thought that 95Kg you had heard with the tournament with アローナ, but it was said that PRIDE is 93Kg, it was both and there was mistake of communication.

- The tournament starting, it keeps stuffing distance directly something as for the reason?
Hurt after attaching, アローナ you were trying probably to go to the ground with the stand, opening was according to the maneuvers, but after the foot being able to hurt, it did not go to according to the maneuvers.

This way receiving kick, as for being paralysed rare being to be the case, リマッチ we would like to do, is. We request boost. As for next KO doing, we would like to win, is.

ź: http://www.prideofficial.com/free/news/details.php?id=1157886905

p.k.u.

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
'Barnett said that he took an unintentional thumb to the eye as Filipovic posted out to defend against the armbar attempt, impairing his vision and making it impossible to defend against the strikes the Croatian rained down. ' sherdog.com

Barnett powiedzal, ze przypadkowo Mirek wlozyl mu palec w oko, kiedy bronil sie przed proba dzwigni, co ograniczylo jego wizje i uniemozliwilo obrone przed gradem ciosow jaki urzadzil Mirek.

No i podczas dekoracji Josh mowil, ze jest pelen uznania dla Mirka, ze zwyciestwo zasluzone, i ze to byla Mirka noc.

"Backstage, Filipovic, who celebrated his 32nd birthday tonight, had nothing but praise for the American fighter, even extending an open invitation for Barnett to train with him and his team. "Cro Cop" further stated that it wouldn't have mattered who he fought in the finals - tonight was his night. " sherdog.com

W przyblizeniu chodzi o to, ze Mirko byl pelny uznania dla Josha i zaprosil go do wspolnych treningow. Uwaza, ze dzisiejsza noc byla jego i nie mialo znaczenia z kim zmierzy sie w finale.

by marchewa - thx

p.k.u.

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
.......doobra poczekamy na wywiady "lepszej" jakości, zadanie domowe dla WAS: uzupełnić kwadraciki hehe pzdr

Zmieniony przez - baby w dniu 2006-09-11 00:49:39

p.k.u.

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 141 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1608
Te wywiady sa praktycznie nie do rozszyfrowania, niestety tlumaczenie przez viste sie nie sprawdza Czekam na wywiadzik z Silva
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 391 Napisanych postów 3444 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 18326
Napewno nie będzie się chował przed nikim.
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1435 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 7041
Przyznam szczerze, że...niewiele rozumiem z tych wywiadów
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 452 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 3673
Niewiele to i tak dużo ja nie rozumiem nic-mam nadzieje że znajdzie się ktoś kto to ogarnie i wrzuci po Polsku
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 368 Wiek 39 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 8207
JOSH BARNETT
f***ing ouch.

-- You were the finalist.
- I felt disappointed. Tonight was a tough night. It didn't go as planned. I want to make adjustments right away.

-- What did you think of your two fights?
- It felt like Wrestling 101. It was a very tough fight. My condition was great from training. But I wasn't able to be as aggressive as I was in training. I think it would've been better if I was more aggressive. I was happy when people told me that it was a great match. There were two good parts. Guillotine, and knee-bar. When I wanted to tap him out, the fight was over. I think I'm the only one who tried to catch Nogueira with a submission.

-- Mirko was praising you and saying "Would you like to train in Croatia together?" What do you think?
- It's interesting. After my second loss I wanted to fight him again. To want to defeat Mirko is not my wish as a person but as a fighter. I think we'll eventually have to fight again. It's not about personal feelings. His movements were sharp. It was truly his day. I want him to keep maintaining that condition. Then people will realize why I lost. The offer to train is truly an honor. I want to show him my respect and friendship.

-- Did you tap out at the end because both your eyes were closed?
- That was an accident. When I was trying to do a neck lock he tried to stop me and his hand got in my eye. My guard was completely open and I couldn't see Mirko at all and I didn't want to get kicked in the head. Mirko was apologizing to me, and I knew it wasn't on purpose.

-- When you two were facing each other before the finals, you were pointing at his eye area but did something happen?
- His eyelashes were in his eyes so I pointed it out to him.

ok lecimy
czuje sie rozczarowany dzis byla ciezka noc ale nie wszystko wyszlo tak jak planowalem
co myslisz o twych 2 walkach?
byly cholernie ciezkie ale moja kondycja byla nie do zdarcia bo duzo trenowalem niestety nie bylem w stanie byc tak agresywny jak zamierzalem,jak na treningach.mysle ze poszloby mi lepiej jakbym byl bardziej agresywny. bylem uradowany jak ludzie mowili mi ze dalem swietna walke. byly 2 swietne momenty: gilotynka i knee bar-chcialem go odklepac ale czas sie zkonczyl ale mysle ze jestem jedynym kozakiem co chcial skonczyc nogueire przez submission!
co myslisz o zaproszeniu mirasa na treningi do chorwacji?
to jest interesujace po 2 walce chcialem z nim walczyc jeszcze kiedys. chce pokonac mirasa ale to nie jest jakas sprawa osobista tylko jako fighter chcialbym z nim jeszcze walczyc.to byl jego dzien chcialbym zeby utrzymmal taka forme wtedy inni zrozumieja czemu przegralem. to zaproszenie to dla mnie honor.chcialbym mu tez okazac respekt i przyjazn
czy odklepales po nic juz nie widziales?
to byl wypadek chcialem zrobic neck locka on sie bronil i dal palca do oka.moja garda byla otwarta wcale mirasa nie widzilem i nie chcialem dostac kicka w leb mirko mnie przeprosil i wiem ze to nie bylo specjalnie
o co chodzilo w waszym steredownie
mial rzese woku wiec mu to pokazalem...

BRING ON FEDOR
hit me as hard as you want to be hit

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 509 Wiek 42 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 9052
MIRKO

ze sluchu z Sherdoga, sorry nie wszystko sczailem tak mamrocza. Ale ogolny kontekst jest mniej wiecej taki:

I: bla bla bla (bardzo cicho)
M:Przepraszam, nie mialem zamiaru zranic (hurt). Naprawde nie mam nic przeciwko. To byl pech. Nie mam naprawde nic przeciwko i szanuje wanderleia silve. Przykro mi z jego powodu. To nie jest celem tego sportu. Chcialem pobic, ale nie przyprawic go o kontuzje.
I: Jak sie teraz czujesz
M:... dzisiaj sa moje urodziny i to byl dla mnie najlepszy prezent
I: bla bla bla (z brazylijskim akcentem)
M: wszystko co moge powiedziec to to ze jestem bardzo dumny(...)ze jestem najlepszym chorwackim sportowcem
I:Polfinal i final teraz, co przechodzilo ci przez glowe i jak sie przygotowywales do finalu
M:Nic specjalnego, robilem to co zawsze w szatni, odpoczywalem, wzialem masaz, oblozylem nogi i kark lodem i czekalem na moja kolei
I:..(jaka byla droga do Twojego sukcesu) ?.
M: to byla moja trzecia walka o tytul, na poczatku nogeira,nawet wteyd gdy bylem duzo duzo lepszy od niego udalo mu sie wygrac przez armbar, ale wtedy moj parter by bardzo slaby. Druga - z Fedorem - to nie byl moj dzien. Popelnilem fatalne bledy. Nie podczas walki ale przed nia.Ale teraz to nie wazne. Zaluje tylko ze Fedor nie bral udzialu w tym roku.Moze, moze niektorzy ludzie zadaja pytania co by bylo gdyby Fedor startowal , ale oczywiscie byl kontuzjowany, niemniej spotkamy sie na pewno wkrotce.
Ale chce powiedziec ze dzisiaj, nikt, NIKT nawet Fedor nie dalby rady ze mna wygrac.To moja noc!
I: placzesz bo...
M: (..) jestem tylko czlowiekiem
I: Spodziewales sie ze Josh bedzie Twoim przeciwnikiem w finale? I jesli sie spodziewes czy miales jakas strategie?
M: nie wiedzialem kogo sie spodziewac. Josh i Nogeira to swietni zawodnicy. Ja chcialem tylko wygrac, nie zastanawialem sie nad tym.
I:jak sie zaprezentowal Josh dzisiaj?
M: Byl swietny. Stoczyl ciezka walke z Nogeira i zasluzyl zeby wygrac.Lubie Josha, to swietny fighter.
Powiedzialem Joshowi po walce ze mam nadzieje ze nie bedziemy juz walczyc ze soba,. zaprosilem go zeby przyjechal do mnie i trenowal ze mna, mam nadzieje ze przyjedzie, chcialbym z nim sparowac. Taka mam nadzieje.

The End (i jeszcze raz sorry jak cos przekrecilem)

"Lewis powiedzial ze zostane mistrzem swiata jesli poslucham jego rad - i jakie to byly rady? - no wlasnie nie wiem bo odszedlem" Artur Szpilka

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1435 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 7041
Właściwie wszystko gra. Drobną korektę bym wprowadził z tym, że jego parter był w piewszej walce z Nogueirą "bardzo słaby". O ile dobrze słyszałem (rzeczywiście strasznie mamroczą...brak mikrofonu) to on powiedział, że znacznie gorszy niż teraz. A tak to chyba wszystko gra.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusja po walce finalowej PRIDE GP 2006

Następny temat

Wywiad z Crocopem na Youtube

WHEY premium