SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

skutki po 1 cyklu

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3985

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 84 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 11431
Siemano ! Możecie mi powiedzieć co to jest te blokowanie ? bo jestem zielony w tym . Wszyscy których znam co brali mete nie brali później żadnych leków na '' odblokowanie '' ... dlatego chciałem się coś o tym dowiedzieć . Możecie mi odpowiedzieć po co po mecie to jest i co się będzie dziać jak sie nie '' odblokuje '' po cyklu mety np : 100 tab lub 50 tab ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
jak sie nie odblokujesz to UMRZESZ!!!

dla niektorych jak gochan jest to niestawanie fujary...
ja mam troche inne zdanie dyskusje na ten temat prowadze na poscie DEKA DLA EKSPERTOW

crc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
zenujace to jest branie sterydow w wieku 14 lat... i madrzenie sie w wieku 17 lat no i motto Andreasa Munzera ktory umarl od przedawkowania sterydow,diuretykow i amfetaminy "zycie jest zbyt krotkie aby byc malym"
jak jestes taki madry to wyjasnij w jaki sposob oralny steryd jami jest metanabol hamuje dzialanie przysadki i sens brania po nim clomifenu...

crc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 84 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 11431
Odpowie mi na moje pytanie jakaś kompetentna osoba ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 428 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 7476