Redaktor Fight24.pl i Sceny MMA i K-1
http://www.fight24.pl/
http://www.sfd.pl/Scena_MMA_i_K_1-f131.html
...
Napisał(a)
mi się wydaje ze raczej te wszystkie pomysły nie wejda w zycie. Na pewno bedzie cos modyfikowane. Sporo jest niejasnosci w niektorych sprawach np system KERS ktory wg mnie powinien być u wszystkich kierowców. Każdy powinien miec rowne szanse a jak na razie tego nie ma no ale myśle ze to szybko sie zmieni. Jestem zdania ze ten sezon rozpoczal sie trochę pechowo pod wzgledem orgaznizacji i zasad
...
Napisał(a)
Obniżanie kosztów w F1 jest potrzebne, potrzebne są radykalne kroki. Horrendalnie wielkie budżety są przyczyną wejścia do F1 koncernów samochodowych, które za chęcią wypromowania swojego wizerunku nie liczyły się z kosztami windując je coraz wyżej. Sytuacja ta zaczęła doprowadzać do tego, że zespoły prywatne nie mogły nadążyć, nie były w stanie wydać tak ogromnych ilości pieniędzy i nadzwyczajnie w świecie zaczeli się wykruszać. Ogromne koszty prowadzenia teamu F1 hamowały wejścia nowych zespołów. Te ogromne koszty niemal doprowadziły do tego, że na starcie do sezonu 2009 wystartować mogło tylko 18 bolidów.
Wydatki trzeba ciąć i robić to naprawdę z premedytacją. Chyba, że chcemy doprowadzić do upadku F1...
Bez kocy żyli w F1 tyle lat, to teraz sobie nie poradzą? Poradzą.
Tyle było sezonów bez dotankowywania i ściganie było wyborne, to teraz takie nie będzie? Będzie Spójrzcie na pozytywy tej sytuacji:
będzie widać prawdziwą walkę mechaników, którzy dwoją się i troją, aby urwać pół sekundy przy zmianie ogumienia; będzie widać prawdziwą walkę na torze pomiędzy kierowcami w maszynach, a nie pojedynek strategów - to jest prawdziwy duch F1, a nie stanie i czekanie aż naleje się benzyna czy obliczanie ile okrążeń później należy zjechać, aby wyprzedzić rywala w boksach...
Co do uściślania regulaminu, przekopiuje swój post z Insomnii:
Dyfuzory na 99% zdelegalizowane nie będą; chodzą słuchy po paddocku, że to celowa zagrywka FIA. Specjalnie i z premedytacją nie uścislili zapisów, aby dać pole do popisu innowacyjności, pomysłowości. W zamian za ograniczenia budżetowe, w zamian za coraz większe pole standaryzacji(która powoduje intensywne prace nad pojedynczym elementami, które są już bardzo mocno dopracowane, wysilone i na granicy możliwości inżynierskich; każde następne poprawienie ich wydajnosci wymaga poważnych badań, które kosztują naprawdę grube siano), dano tego typu pole manewru. Chodzi o prawdziwą rywalizację konstruktorów, premiowanie geniuszu i - nie bójmy się użyć tego słowa - kombinatorstwa. Jeżeli rzeczywiście tak będzie wyglądała sprawa, to mnie się to podoba.
I to jest właśnie to czym powinna stać F1. Uściślony regulamin? Ja osobiście zapraszam do GP2, tam wszyscy dysponują identycznymi bolidami i nie ma miejsca na innowacyjności.
F1, to F1 i w zasadzie powinna polegać odrobinę na czymś innym. Mianowicie na rozwoju, innowacyjnyści i promowaniu wszelkich genialnych rozwiązań. Bardzo dobrze, że regulamin nie jest uściślony i pozwala na bardzo różne rozwiązania.
Wydatki trzeba ciąć i robić to naprawdę z premedytacją. Chyba, że chcemy doprowadzić do upadku F1...
Bez kocy żyli w F1 tyle lat, to teraz sobie nie poradzą? Poradzą.
Tyle było sezonów bez dotankowywania i ściganie było wyborne, to teraz takie nie będzie? Będzie Spójrzcie na pozytywy tej sytuacji:
będzie widać prawdziwą walkę mechaników, którzy dwoją się i troją, aby urwać pół sekundy przy zmianie ogumienia; będzie widać prawdziwą walkę na torze pomiędzy kierowcami w maszynach, a nie pojedynek strategów - to jest prawdziwy duch F1, a nie stanie i czekanie aż naleje się benzyna czy obliczanie ile okrążeń później należy zjechać, aby wyprzedzić rywala w boksach...
Co do uściślania regulaminu, przekopiuje swój post z Insomnii:
Dyfuzory na 99% zdelegalizowane nie będą; chodzą słuchy po paddocku, że to celowa zagrywka FIA. Specjalnie i z premedytacją nie uścislili zapisów, aby dać pole do popisu innowacyjności, pomysłowości. W zamian za ograniczenia budżetowe, w zamian za coraz większe pole standaryzacji(która powoduje intensywne prace nad pojedynczym elementami, które są już bardzo mocno dopracowane, wysilone i na granicy możliwości inżynierskich; każde następne poprawienie ich wydajnosci wymaga poważnych badań, które kosztują naprawdę grube siano), dano tego typu pole manewru. Chodzi o prawdziwą rywalizację konstruktorów, premiowanie geniuszu i - nie bójmy się użyć tego słowa - kombinatorstwa. Jeżeli rzeczywiście tak będzie wyglądała sprawa, to mnie się to podoba.
I to jest właśnie to czym powinna stać F1. Uściślony regulamin? Ja osobiście zapraszam do GP2, tam wszyscy dysponują identycznymi bolidami i nie ma miejsca na innowacyjności.
F1, to F1 i w zasadzie powinna polegać odrobinę na czymś innym. Mianowicie na rozwoju, innowacyjnyści i promowaniu wszelkich genialnych rozwiązań. Bardzo dobrze, że regulamin nie jest uściślony i pozwala na bardzo różne rozwiązania.
...
Napisał(a)
wg mnie jeśli zabronia dotankowywania bolidów w trakcie wyścigów a tym samym zmniejsza ilosc okrążen to nie bedzie juz to takie ciekawe. Teraz wlasnie mamy ta grę i niepewność podczas zjazdów do pit stopów. Tam zawsze cos sie dzieje i licza sie ulamki sekund = dreszczyk emocji.
Redaktor Fight24.pl i Sceny MMA i K-1
http://www.fight24.pl/
http://www.sfd.pl/Scena_MMA_i_K_1-f131.html
...
Napisał(a)
Czyste ściganie bez taktyki "kto ile ma paliwa i kiedy muszę zjechać na pit, żeby wyprzedzić go jak akurat będzie zjeżdżał po paliwo".
Mnie osobiście taki 'dreszczyk' nie odpowiada: "Hurra, Trullli wyprzedił Rosberga, bo miał paliwa na dwa okrążenia więcej i wyjechał z pitu przed nim..." Wolę zdecydowanie 'dreszczyk' związany z walką na torze. Wyścigi będą krótsze, ale za to zrekompensuje nam to walka na torze. A wyobrażasz sobie taktykę zmiany opon? Jak ważne teraz będzie ich oszczędzanie?
Ułamki sekund w pit stopach teraz się nie liczą, bo wszystko jest uzależnione od wlewanej ilości paliwa i co się z tym wiąże, opisanej przeze mnie wyżej taktyką "ile wlać, żeby wyprzedzić w pit stopie". Emocje i walka o każdą dziesiątą, to będzie wtedy, kiedy kierowcy będą zjeżdżać TYLKO na zmianę opon.
Mnie to osobiście ryba, bo zarówno jedna i druga opcja ma swoje plusy oraz minusy. Będą zalewać paliwo - będzie dobrze. Zabronią - też będzie dobrze. Chociaż zakaz tankowania, to zawsze jakaś odmiana.
Zmieniony przez - Fana w dniu 2009-04-11 14:36:15
Mnie osobiście taki 'dreszczyk' nie odpowiada: "Hurra, Trullli wyprzedił Rosberga, bo miał paliwa na dwa okrążenia więcej i wyjechał z pitu przed nim..." Wolę zdecydowanie 'dreszczyk' związany z walką na torze. Wyścigi będą krótsze, ale za to zrekompensuje nam to walka na torze. A wyobrażasz sobie taktykę zmiany opon? Jak ważne teraz będzie ich oszczędzanie?
Ułamki sekund w pit stopach teraz się nie liczą, bo wszystko jest uzależnione od wlewanej ilości paliwa i co się z tym wiąże, opisanej przeze mnie wyżej taktyką "ile wlać, żeby wyprzedzić w pit stopie". Emocje i walka o każdą dziesiątą, to będzie wtedy, kiedy kierowcy będą zjeżdżać TYLKO na zmianę opon.
Mnie to osobiście ryba, bo zarówno jedna i druga opcja ma swoje plusy oraz minusy. Będą zalewać paliwo - będzie dobrze. Zabronią - też będzie dobrze. Chociaż zakaz tankowania, to zawsze jakaś odmiana.
Zmieniony przez - Fana w dniu 2009-04-11 14:36:15
...
Napisał(a)
Eee dla mnie niech lepiej zostanie tak jak jest.. Przynajmniej czasem zdarzy sie jakaś walka w pitstopie lub też chwilę po wyjeździe
Zmieniony przez - KAROL_PL w dniu 2009-04-11 15:46:35
Zmieniony przez - KAROL_PL w dniu 2009-04-11 15:46:35
Dawkowanie różnych kreatyn:
http://www.sfd.pl/_Dawkowania_Różnych_Kreatyn_-t257957.html
Gainery:
http://www.sfd.pl/Najpopularniejsze_GAINERY_zestawienie-t252665.html
...
Napisał(a)
Jeszcze odniosę się do tego:
Jeśli każą zmieniać wygląd bolidu, jego części aerodynamiczne to niech chociaż to precyzyjnie określą. Teraz reszta teamów będzie musiała przerabiać bolidy by dorównać Brawn GP...
I to jest właśnie najpiękniejsze!
Brak precyzyjnych określeń regulaminowych, które pozwalają na różną interpretację; pozwalają na tak wielką innowacyjność i niestandardowe, rewolucyjne rozwiązania.
To jest to na czym F1 została zbudowana, dzięki czemu zyskała miano królowej sportów motorowych. To jest cała historia F1. Od zawsze miały miejsce takie sytuacje. Historyczną ikoną byłby teraz sześciokołowy Tyrell, gdyby regulamin był tak ścisły? Nie. Tylko przez ostatnich kilka sezonów mieliśmy zastój takich sytuacji w wyniku zbyt uściślonego regulaminu. W tym roku z powrotem to wróciło - siedem zespołów musi gonić trzy, bo mają one rewolucyjne rozwiązania.
Zmieniony przez - Fana w dniu 2009-04-11 16:13:26
Jeśli każą zmieniać wygląd bolidu, jego części aerodynamiczne to niech chociaż to precyzyjnie określą. Teraz reszta teamów będzie musiała przerabiać bolidy by dorównać Brawn GP...
I to jest właśnie najpiękniejsze!
Brak precyzyjnych określeń regulaminowych, które pozwalają na różną interpretację; pozwalają na tak wielką innowacyjność i niestandardowe, rewolucyjne rozwiązania.
To jest to na czym F1 została zbudowana, dzięki czemu zyskała miano królowej sportów motorowych. To jest cała historia F1. Od zawsze miały miejsce takie sytuacje. Historyczną ikoną byłby teraz sześciokołowy Tyrell, gdyby regulamin był tak ścisły? Nie. Tylko przez ostatnich kilka sezonów mieliśmy zastój takich sytuacji w wyniku zbyt uściślonego regulaminu. W tym roku z powrotem to wróciło - siedem zespołów musi gonić trzy, bo mają one rewolucyjne rozwiązania.
Zmieniony przez - Fana w dniu 2009-04-11 16:13:26
...
Napisał(a)
Przynajmniej w końcu się coś dzieje
Bo zawsze to inni gonili Ferrari..
Bo zawsze to inni gonili Ferrari..
Dawkowanie różnych kreatyn:
http://www.sfd.pl/_Dawkowania_Różnych_Kreatyn_-t257957.html
Gainery:
http://www.sfd.pl/Najpopularniejsze_GAINERY_zestawienie-t252665.html
...
Napisał(a)
Dokładnie, bardzo dobrze się stało że inne zespoły niż ferrari czy mercedes wreszcie mogą walczyć o pierwsze miejsca. Fajna odmiana i dobrze się to ogląda:) pozdrawiam
...
Napisał(a)
Pewnie włodarze F1 wprowadzając zmiany nie wiedzieli, że wywrócą stawkę do góry nogami, ale przynajmniej ten sezon przejdzie do historii F1, a my możemy być tego świadkami
W związku z tym że Nasz dział współpracuje z serwisem sport.pl wklejam link do newsa z ich strony
http://www.sport.pl/F1/1,96297,6492797,F1__Ferrari_ma_dowod_na_nielegalnosc_super_dyfuzorow_.html
Co Wy na to?
Zmieniony przez - Pippo w dniu 2009-04-12 23:16:27
W związku z tym że Nasz dział współpracuje z serwisem sport.pl wklejam link do newsa z ich strony
http://www.sport.pl/F1/1,96297,6492797,F1__Ferrari_ma_dowod_na_nielegalnosc_super_dyfuzorow_.html
Co Wy na to?
Zmieniony przez - Pippo w dniu 2009-04-12 23:16:27
Power wears out those who do not have it.
Inne dyscypliny & Hazard
...
Napisał(a)
I kolejny pomysł zmian w F1, tym razem dotyczący opon:
http://www.sport.pl/F1/1,96297,6529052,F1__Kubica_skorzysta_na_wezszych_przednich_oponach.html
Gdyby przeszło, Kubica bardzo by na tym skorzystał
http://www.sport.pl/F1/1,96297,6529052,F1__Kubica_skorzysta_na_wezszych_przednich_oponach.html
Gdyby przeszło, Kubica bardzo by na tym skorzystał
Sport.pl - największy portal sportowy w Polsce
Polecane artykuły