SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

moja silownia

temat działu:

Usuniete tematy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2462

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 331 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 6002
hmm minelo sporo czasu zanim w koncu zamontowalem kupiona u was silownie. mialo to duzo wspolnego z remontem. no ale silka juz jest, nawet przetestowana, wiec czas wyrazic opinie.

Kelton drążek do ściany HD2

'To nie jest drążek, który montuje się w drzwiach.'

No i własnie szkoda, ze sie go w ten sposob nie montuje bo byc moze bylby solidniejszy.

'Testowana wytrzymałość 150 kg'

Nie wiem w jaki sposob testowaliscie ten drazek, ale jak przykrecilem drazek do ramy, podciagnalem sie a najszersze uchwyty sie opuscily. Zwrocilbym go, ale dokonalem minimalnych modyfikacji zeby go zamontowac, takze przepadlo. Ten sprzet polecam dla dzieci a nie dla kulturystow.

Kelton ławka wielofunkcyjna Tryton

'Tak, to właśnie ławka Kelton Tryton. Rozmawiałeś z kolegami, pisałeś na forach, chodziłeś po siłowniach i teraz właśnie oglądasz tą ławkę. Przekonaj się sam, dlaczego większość właśnie ją poleca. My dopilnujemy żebyś dołączył do grona zadowolonych członków KELTON ORZEŁ TEAM.'

Niestety w tym przypadku takze nie bede orlem, poniewaz lawka miala byc 'plaska' (oczywiscie w pewnym kacie ustawienia). Nie wierzylem oczom, ale wzialem poziomice i polozylem na lawce. Oparcie w gornej czesci leci do gory, wiec lawka nie jest plaska, ale minimalnie ukosna. Nie przeszkadza to w cwiczeniach, ale sam fakt jest niedopuszczalny. Naszczescie i z tym problemem juz sobie poradzilem, podlozylem male kliny i przykrecilem oparcie. Luxus.

Kelton stojaki pod modlitewnik HS3

Kiedy przyjechal do mnie sprzet, zajarany odrazu zaczalem go skladac. Kiedy przyszla kolej na ten stojak, powiedzialem siarczyste k***a. Postawilem je na idealnie prostej podlodze i kiedy 3 strony nog staly na podlodze, jedna byla nad ziemia. Dlatego stojak sie poprostu kolysal. Niestety moje zdolnosci manualne nie sa na tyle rozwiniete, zeby samemu rozbic stojak, a pozniej poprawnie go zespawac, wiec zadzwonilem do Keltona, w sprawie reklamacji.

-"Tak tak oczywiscie, moglby Pan opisac problem?"
-"Stojaki sa krzywe, kolysza sie gdy stoja na ziemi."
-"Dobrze rozumiem, porozmawiam z technikiem 'z kads tam' i opisze mu problem. Zapytam go czy stojaki rzeczywiscie nadaja sie na gwarancje."

k***a. co to mialo byc? taka rozmowe przeprowadzilem z pania z keltona. zadzwonila do mnie dwa dni pozniej, zapytala czy moge zrobic zdjecie stojakow i im wyslac zeby ocenili problem. nie moglem, poza tym uwazam to za smieszne zebym musial robic takie rzeczy. pani znow powiedziala ze sie odezwie.

czekalem cierpliwie, az w koncu napisalem o problemie na tym forum. obiecali ze sie tym zajma. dostalem jakiegos maila, za kilka dni telefon. zostalem umowiony z kurierem, ze przyjedzie po paczke. nie stawil sie w pierwszym terminie, pozniej w drugim. za trzecim razem przyjechal, wzial stojaki i pyta mnie gdzie to ma zawiezc. zadzwonil do firmy i powiedzieli mu ze do Keltona.

po pewnym okresie oczekiwania stojaki przyjechaly do mnie. niestety jest to ostatni element silowni, ktorego nie udalo mi sie jeszcze zlozyc, ale jak juz to zrobie i przetestuje. to dam znac czy jest dobrze.

Kelton poręcz HD1

Z tego sprzeciku jestem bardzo zadowolony. Bardzo stabilne i solidne porecze.

Kelton stojaki na sztangę (para) HS1

Z tego rowniez, stojaki spelniaja swoja role. Troszke niestabilne, gdy rozlozone na max.

Przeczytalem troche innych recenzji uzytkownikow waszego sprzetu. jezeli ktos ma zamiar napisac, ze wasza firma bardzo szybko sie rozwija i to wszystko jest spowodowane bardzo duza iloscia zlecen i bardzo przepraszacie, to dajcie sobie spokoj. Jezeli macie za duzo zlecen, to poprostu napiszcie o tym na stronie. Nie wiem jaka polityke ma ta firma, ale ja na waszym miejscu wolalbym wykonac mniej porzadnych zlecen, niz wiecej do dupy.

nie wiem dlaczego korzystacie z uslug tego kuriera, pewnie jest najtanszy, ale dla zadowolenia klientow radze wam go zmienic.

pozdrawiam

edit:
zapomnialem napisac o wyciagu Otus. jestem z niego zadowolony. zastanawia mnie tylko czy da sie zrobic cos zeby linki nie wyskakiwaly za kazdym razem z kolek podczas odkladania uchwytu.

Zmieniony przez - 4lan w dniu 2009-01-10 11:54:59

To, co w życiu najlepsze, jest za darmo.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1725 Wiek 42 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 13979
Kefo_ja: Od jakiego czasu śledzisz rynek sprzętu kulturystycznego ? Od jak dawna jesteś na SFD ? Pytania retoryczne nie wdaję się w dyskusję.

Ravenlord: Nie nie jest bzdurą to co piszę, pisałem o sprzęcie do domowych siłowni, a nie na komercyjnych.

Zmieniony przez - Kelton w dniu 2009-04-11 18:53:23
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 137 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2242
hmm... Sprzęt za taką śmieszną cenę jest okazją... Znowu zrobić sprzęt bez jakiejś wady jest ciężko. Możesz kupić ławeczkę 'ala Tryton u HESa za 3tysiaki i czekać na nią 3 miechy. W Keltonie 300 zł :PFF, a w marketach to już szajs sprzedają - zresztą zawsze to robili;p
Wady mogą się zdarzać, taki sprzęt nie należy do łatwych w wykonaniu. Wywiercenie kilku dziur w profilu zwykłą wiertarką z wiertłem 12stką to masakra - długo i ciężko... twarde profile i mocne są :) Wiem, Kelton ma do tego odpowiedni sprzęt i wg mnie właściwie go używa. Zamawiając w innej firmie wątpię, że dostał byś sprzęt jak z obrazka. Duży + dla Keltona, że jest na forum sfd.pl. Tu możesz zgłaszać swoje problemy i reklamacje. W innej firmie - co byś zrobił? zadzwonił do nich i co? na pewno by nikt nie pomógł, a na Policję oni by to olali... A w Keltonie załatwiasz sprawę, nieraz to trochę potrwa, ale przecież nie miesiącami. Ostatnio jak zamówiłem sprzęt, Kelton wysłał w poniedziałek, a we wtorek po 12 był już u mnie w domu. Odległość od mnie do Brzeska to jakieś 500km na pewno ;/ Ekspres jest:]

Pozdrawiam i rozumiem Cibie, że wadliwy sprzęt wkurza, ale Keltonowcy jak zauważyłem zawsze pomagają i rozwiązują problemy...Wiec nie zostaniesz nabity w bambuko;] yo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 433 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 31145
Po pierwsze coldho22 to każdy kto kupi sprzęt ma prawo wyrazić swoja opinię. Reklama jednak coś sugeruje użytownikom (pewien poziom towaru), a im już pozostaje ocenienie tego jak to co otrzymali ma się do reklamy - ich subiektywnym/obiektywnym zdaniem.

Zamawiając w innej firmie wątpię, że dostał byś sprzęt jak z obrazka. Duży + dla Keltona, że jest na forum sfd.pl. Tu możesz zgłaszać swoje problemy i reklamacje. W innej firmie - co byś zrobił? zadzwonił do nich i co? na pewno by nikt nie pomógł, a na Policję oni by to olali...

coldho22 - wiesz,że istniej coś takiego jak instytucja SPONSORA Forum?? Kelton nie jest tu dlatego by Ci pomóc, ale przede wszystkim po to by pozyskać klientów. Pomoc oferowana jest po to by klient przyszedł do sprzedawcy po raz kolejny po towar i nie zniechęcił potencjalnych kupców - takie są zasady ryku - w każdej branży i u każdego rozsądnego sprzedawcy takie reguły obowiązują.
Innej firmy tutaj nie zobaczysz, bo Kelton ma na 100% wyłączność na bycie tutaj jedyną firma produkującą sprzęt do siłowni na forum. Pójdź na konkurencyjne fora to też znajdziesz firmę, która tak również ma monopol na ofertę sprzętu do siłowni na forum i Kelton nie ma tam prawa wstępu.

PS. Ławka HESa, a la tryton hesa kosztuje w HES'ie 1,5 tys a nie 3 tys. jak mamy być już tak dokładni
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1402 Wiek 46 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 32262
mam rozumieć wg Ciebie coldh22, że to że Kelton odbiera wadliwy towar jest aktem ich dobrej woli i wspaniałomyślności, a nabywcy mają czuć się z tego powodu szczęśliwi, a najlepiej postawić sprzedawcy pomnik i zamówić msze w ich intencji bo przecież mogli zostać nabici w bambuko...
orientujesz się choć trochę w prawach konsumenta w naszym kraju czy kodeksie cywilnym? polecam - ciekawa lektura na wieczory, pewnie odkryjesz że posiadasz trochę praw będąc uczestnikiem rynku.

Nie dyskutuj z d****em bo najpierw ściągnie cię do swego poziomu a potem pokona doświadczeniem

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 137 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2242
tak wiem wiem, Kelton to nie jedyna firma na rynku... prawa każdy ma, chciałem przede wszystkim zwrócić uwagę na fakt iż to właśnie Kelton jest na tym forum.
Forum sfd.pl jest bez wątpienia największym i najlepszym forum w swojej dziedzinie - jest nr 1. W tym rozważeniu chodziło mi o miejsce publiczne na którym można opowiedzieć o problemach ze sprzętem i wadami kupując sprzęt w innych firmach nie koniecznie jest taka możliwość. Praw konsumenta jest wiele. Wiem też z własnego doświadczenia, że konsumenci nie kiedy przesadzają (niektórzy tylko szukają jakichś niedociągnięć byle bzdet i już chcą towar zwracać), ale przecież Kelton nie robi sobie sprzętu tak sobie. Rynek został zbadany, konsumenci zgłosili popyt. Kelton swoje maszyny ulepsza i oferuje poprawione już wersje (z tego co zauważyłem). On jest dla klientów. o Strategiach marketingowych też coś wiem, więc czytać nie muszę dodatkowo niczego. S Wiem też o jaką konkurencją firmę Wam chodzi... Cóż każdy ma prawo wyrazić swoją opinię:) Ja jestem zadowolony z Keltona. I fakt, że może płaci dużo za bycie na SFD, ale to dobrze, że tu jest. Byłem kiedyś na innym forum gdzie ta konkurencyjna firma działa i co? na posty odpowiadali po miesiącu ;/ może się to zmieniło, ale mnie to już nie obchodzi...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 903
Ciekawa wypowiedz. Pamietaj o jednym placi sie za sprzet 100% sprawny i zdatny do uzytku a nie do tego by cos w nim stuk czy puk bo jesli jest inaczej trzeba napisac w reklamie na stronie np tak lawka jest krzywa i kazdy klijnet kupujacy niech sobie ja podklepie. Jak pisalem wyzej place to wymagam. Kelton nie jedyny na rynku sa inni. Kazdy ma wpady ale bez przesady gdzie jest logika otwiera sie kolejna linie produkcyjna i pytanie kosztem czego napewno jakosci. Zreszta to dziwne ciekawy jestem kto tam pracuje bo towar przed pakowaniem powinnen byc sprawdzony dokladnie jesli Chce sie miec renome na rynku rozumiem zdazaja sie wpady jestesmy ludzmi ale bez przesady widzac tutaj reklamacje innych to faktycznie strach bierze przed kupywaniem. Kupujac przez internet masz prawo zwrocic towar bodajze do 7 lub 10 dni i maja obowiazek go przyjac wiec pisanie ze to dobra wola to smieszne troche. Pozatym jest rowniez zgodnosc towaru z umowa a jesli lawka jest krzywa gdzie tutaj jaka kolwiek zgodnosc lub towar jest nie pelnowartosciowym brakuje elementow. Wydaje mi sie ze w Keltonie brakuje postawy na jakosc w sensie jakosciowym a nie ilosciowym Kelton ma marketing dosc dobry bo nie jeden sie skusil i kupil ale sztuka jest sprzedac dobry towar o dobrych cechach jakosciowych a nie bubel ktory trzeba reklamowac pozdrawiam zagorzalych fanow firmy Kelton zyczac im doskonalej jakosci sprzetu do cwiczen i paczek w ktorych wszytsko jest bo czekanie na doslanie elemwntow kosztuje zarowno zdrowotnie jak i wplywa na psychike raz jeszcze pozdrawiam...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 137 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2242
jaki bubel, bubel w marketach stoi... Kupuje sprzęt bo jest mi potrzebny. Jak dotąd to jestem bardzo zadowolony. Ewentualne braki są dosyłane i nie potrzebne jest mi analizowanie ich lini produkcyjnych. Na co mi to? Zamawiam, płacę dostaję towar i jestem zadowolony, bądź zgłaszam reklamację (w przypadku Keltona, ani jednej). Także nie potrzebne jest dalsze rozwodzenie na temat marketingu, produkcji. Moim zdaniem, robią sprzęt bardzo dobry jakościowo i w dodatku dosyć tani. A klienta nie olewają. Reklamom nigdy nie powinno się wierzyć! To tylko zachęta do transakcji. Pokazanie, że istnieje jakiś towar, który może kogoś zainteresować. A nie szczegółowa treść umowy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 903
Piszesz o reklamie zeby w nia nie wierzyc ok ale zroum jedno jesli w reklamie na stornie pisze jakie elementy wchodza w dany zestaw lub widzisz na zdjeciach ze lawka jest prosta to tak ma byc. Jesli pisze w instrkcji do zlozenia pisze ze sa takie a nie inne elementy to takie maja byc... dziwi mnie np fakt jednego kolegi z forum co bral suwnice wyslal mu Kelton suwnice w ktorym elementy byly krzywe i gdzie tutaj logika ludzi ktorzy pracuja w jakosci moze nie widzieli lub po co patrzyc moze przejdzie a ten co pakowal to co tez nie widzial to dziwne jak nie wiem jak dla mnie bo to bylo skrzywienie ze widac albo brakuje czegos w zestawie jesli pisze ze dziury maja byc w tym miejscu to w tym i tylea nie gdzie indziej. Pisac na stornie to pisza duza, najlepiej jakby jakosc ich wyrobow szla z tym co pisza. Pozdrawiam i mysle ze zakonczmy juz polenizowanie o Keltonie i ich dzialaniach jeden jest zadowolony, drugi nie i niech tak zostanie.... Raz jeszcze pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 137 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2242
to że krzywe się zdarzy to naprawiają lub wymieniają ;], tak temat zakończmy bo ze 100 stron jeszcze czasem przybędzie ;/
dzieki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 600 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2576
Witam
Produkujemy sprzęt kulturystyczny do domowych siłowni od 5 lat bez przerwy, takim doświadczeniem nie może się pochwalić żadna inna Polska Firma. Nasze rozwiązania konstrukcyjne znajdziecie w niejednym sprzęcie firm konkurencyjnych. Naszym podstawowym założeniem było, jest i będzie oferowanie sprzętu dla bardzo wymagających klientów nie idących na kompromisy z produktami „marketowymi”. Ciągle wzrastająca sprzedaż świadczy o tym, że udaje się nam to - jest ona dla nas motywacją do dalszego działania poszerzania oferty naszych produktów. Odsetek reklamacji jest znacznie poniżej 1%. Dla uzmysłowienia Wam o jakiej ilości rozmawiamy: Wszystkie reklamacje z BOK z okresu 5 miesięcy nie stanowią połowy paczek wysyłanych średnio dziennie. Oczywiście zdajemy sobie sprawę z tego, że nie powinno ich być i robimy wszystko, aby ich nie było. Jednak nigdy nie zostawiamy naszego klienta z problemem, robimy wszystko, aby każdą sytuację rozwiązać z korzyścią dla klienta. Zależy nam na tym, aby każdy nasz klient był w pełni zadowolony z naszych sprzętów.

Ps.
Kefo_ja : Witam na SFD, widzę że dopiero zaczynasz przygodę na tym forum. Słuszny wybór. Ciężko jest mi stwierdzić po Twoich ogólnikowych wypowiedziach czy byłeś naszym klientem? Piszesz: „Każdy ma wpady ale bez przesady gdzie jest logika otwiera się kolejna linie produkcyjna i pytanie kosztem czego na pewno jakości. „ Nie kwestionuję Twojego doświadczenia w zarządzaniu produkcją. Nie produkujemy większej ilości sprzętu, tnąc czasy technologiczne, co mogłoby odbić się na jakości. Uruchomienie nowej linii ma na celu zwiększenie ilości produkowanych wyrobów przy zachowaniu właśnie wysokiej jakości.

-Barry-: Nie mamy wyłączności na reklamę sprzętu kulturystycznego na tym Forum, wielokrotnie był temat poruszany, odsyłam do Google. Nie będę podważać Twojego autorytetu z zakresu marketingu. Być może nie kierujemy się zasadami przez Ciebie wyznawanymi, ale jeszcze raz powtórzę to co już wielokrotnie było pisane, jesteśmy na SFD:
-aby ułatwić kontakt z nami (w chwili jak jest obciążona linia tel, możesz tutaj pisać),
-aby poznać Wasze OBIEKTYWNE opinie o naszych produktach (każda uwaga jest dla nas cenna i pomaga man ulepszać konstrukcję)
-prowadzenie dyskusji na temat konstrukcji.
A wszystko to dlatego aby powstawał SPRZĘT KTÓRY ZASPOKOI POTRZEBY NAJBARDZIEJ WYMAGAJĄCYCH KULTURYSTÓW.

Ravenlord: Być może trafiłeś na firmę z którą musiałeś właśnie używając argumentów litery prawa walczyć o to co CI się należy. Tak jak coldh22 chciał to przekazać ja tylko powtórzę. Szanujemy prawa konsumenta, ale kierujemy się w naszych działaniach przede wszystkim UCZCIWOŚCIĄ, przez co ułatwiamy i przyśpieszamy współpracę z nami. Nie chowamy się za prawami konsumenta, po to aby maksymalnie opóźniać naszą reakcję czy działania których celem jest sprostanie oczekiwaniom klienta. Widać to w każdym temacie reklamacji z działu BOK.


Dziękuje wszystkim za opinie, życzę zdrowych i wesołych Świąt
Pozdrawiam
BOK Kelton

Zmieniony przez - Kelton w dniu 2009-04-10 10:17:00

Katarzyna Małysa - Kelton. Skontaktuj się ze mną tel.665 045 898; GG:9924606; [email protected]

...
Napisał(a)
Usunięty przez Kelton za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 903
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Modlitewnik

Następny temat

Obciążenie olimpijskie potrzebne

WHEY premium