...
Napisał(a)
Witam . Spodobal mi sie ten rowerek i chcialbym sie zapytac czy jest on wart swojej ceny?pzdr http://www.t-bike.pl/p/pl/87/level a6 limited.html
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
no jasne :)przy dużej ilości błocka a potem jakimś ostrzejszym zjeździe można sie nieźle "przejechać" na vkach :)
...
Napisał(a)
Zależy do czego potrzebujesz ten rowerek, generalnie za tą cenę (na allegro możesz go mieś za 1400zł) to najlepszy wybór. Kross ma wcale nie takie złe ramki, a nie kupisz innego roweru na takim osprzęcie w tej cenie. Jeśli potrzebujesz rower do jazdy w mieście, jakimś lesie to ten jest idealny, na maraton płaski też możesz się nim wybrać. Magda Sadłecka(halls) zimą też przycina na krossie A6.
...
Napisał(a)
no czyli byłby to rowerek dla mnie :) za 1400? to już w ogóle byłby wypas ale coś znaleźć nie mogę takiej oferty;)
...
Napisał(a)
o kurczę, sorry pomyliłam cenę z A4, nie mniej jednak A6 to dobry wybór nawet za 2000tyśki
...
Napisał(a)
a co sądzicie o Rockriderze 8.1
http://www.decathlon.com.pl/PL/rockrider-8-1-34975909/
cenowo podobny do tego wyżej, a jak technicznie?
http://www.decathlon.com.pl/PL/rockrider-8-1-34975909/
cenowo podobny do tego wyżej, a jak technicznie?
...
Napisał(a)
Poczekaj z zakupem, w tamtym roku w okolicach marca-kwietnia można było kupić A6 za nieco ponad 1600 zł.
Kross za ponad 2000 zł ? Nadal niezła oferta ale za 2300 można mieć Scotta Scale 60 lub Amuleta 11,4.
Kross za ponad 2000 zł ? Nadal niezła oferta ale za 2300 można mieć Scotta Scale 60 lub Amuleta 11,4.
...
Napisał(a)
ten Kross to wersja z 2008 roku, w dodatku niby limited, czyli eksportowa do szwabkow
od standardowej A6 różni się :
*hamulcami - tu wsadzone hydrauliki Tektro (bez szału), w standardzie są V-ki Avid SD 7 (jedne z najmocniejszych i najlepszych Vek )
*amorkiem - w tym jest sprężynowy Dart 3 (czyli (z grubsza) to w Levelach A2 i A4, amorek w sumie mocny i całkiem przyjemny jak na sprężynowaca za 400 złotych, ale ma taką wadę, zę jest dosyć twardy, zalecana waga dla bikera to minimum 80 kilo, inazcej będzie słabo pracował )
w standardowej A6 jest Rock Shox Tora 318 Air RMT 100mm czyli juz amor powietrzny, i całkiem niezły, kosztujący koło 700 złotych :) zalety oczywiście jak w powietrznych amorach, można go ustawić dokładnie pod swoją wagę, jedyna w sumie wada to dosyc ciężki jest, ale jezeli nie śmigasz ostro w maratonach to nie am to znaczenia większego, bo pracuje naprawdę miodnie :)
*przerzutką tylnią - w tej wersji eksportowej jest XT, w normalnym levelku jest LX
*manetkami - tutaj zwykłe deorki rapid fire, w normalnej wersji były DualControle z grupy LX :) (czyli obsługa klamkami hamulca zarówno hamulców jak i przerzutek - naprawde fajny system, sam z niego korzystam :) )
ogólnie rzecz birąc to nawet amjąc cenę 2100 złotyc i do wyboru wersję eksportową (czyli link wklejony przez Ciebie) a standardową wybrałbym oczywiscie standardową, ze względu na dużo lepszy amortyzator, uwierz mi, że te Vki Avida naprawde dają radę, a różnica między przerzutką LX a XT nie równoważy różnicy między amorkami
troszkę się spóżniłes, bo wyprzedaże w Krosie zaczeły się już tak gdzieś w czerwcu i to co obecnie zostało to już niedobitki :) w okolicach listopada można było wyrwać na allegro A6 standardową za 1600-1700 :) ja na przykład swoją A4 kupiłem na początku lipca za 1320 złotych
można jeszcze spotkać czasami wersje z wcześniejszych lat - z amorkiem Suntura Axon, ale w to sie nie warto pchać :)
ogólnie rowerek naprawdę fajny i godny polecenia - w tych pieniadzach (do 2000) ma najlepszą relację cena/osprzęt/jakość - ramki wcale nie śą słabe, bo ja waże 110-115 kilo i nie odczuwam, żęby rama była mało sztywna, a zrobiłem od lipca do konca listopada koło 200 kilosków na levelu :)
teraz wchodzi nowa kolekcja na 2009 to pewnie ceny będą deko wyższe :) i z tego co pamiętam to A6 na 2009 rocznik ma amora Darta3, czyli to jest kros wstecz :) bo Tora to naprawde fajny amor
od standardowej A6 różni się :
*hamulcami - tu wsadzone hydrauliki Tektro (bez szału), w standardzie są V-ki Avid SD 7 (jedne z najmocniejszych i najlepszych Vek )
*amorkiem - w tym jest sprężynowy Dart 3 (czyli (z grubsza) to w Levelach A2 i A4, amorek w sumie mocny i całkiem przyjemny jak na sprężynowaca za 400 złotych, ale ma taką wadę, zę jest dosyć twardy, zalecana waga dla bikera to minimum 80 kilo, inazcej będzie słabo pracował )
w standardowej A6 jest Rock Shox Tora 318 Air RMT 100mm czyli juz amor powietrzny, i całkiem niezły, kosztujący koło 700 złotych :) zalety oczywiście jak w powietrznych amorach, można go ustawić dokładnie pod swoją wagę, jedyna w sumie wada to dosyc ciężki jest, ale jezeli nie śmigasz ostro w maratonach to nie am to znaczenia większego, bo pracuje naprawdę miodnie :)
*przerzutką tylnią - w tej wersji eksportowej jest XT, w normalnym levelku jest LX
*manetkami - tutaj zwykłe deorki rapid fire, w normalnej wersji były DualControle z grupy LX :) (czyli obsługa klamkami hamulca zarówno hamulców jak i przerzutek - naprawde fajny system, sam z niego korzystam :) )
ogólnie rzecz birąc to nawet amjąc cenę 2100 złotyc i do wyboru wersję eksportową (czyli link wklejony przez Ciebie) a standardową wybrałbym oczywiscie standardową, ze względu na dużo lepszy amortyzator, uwierz mi, że te Vki Avida naprawde dają radę, a różnica między przerzutką LX a XT nie równoważy różnicy między amorkami
troszkę się spóżniłes, bo wyprzedaże w Krosie zaczeły się już tak gdzieś w czerwcu i to co obecnie zostało to już niedobitki :) w okolicach listopada można było wyrwać na allegro A6 standardową za 1600-1700 :) ja na przykład swoją A4 kupiłem na początku lipca za 1320 złotych
można jeszcze spotkać czasami wersje z wcześniejszych lat - z amorkiem Suntura Axon, ale w to sie nie warto pchać :)
ogólnie rowerek naprawdę fajny i godny polecenia - w tych pieniadzach (do 2000) ma najlepszą relację cena/osprzęt/jakość - ramki wcale nie śą słabe, bo ja waże 110-115 kilo i nie odczuwam, żęby rama była mało sztywna, a zrobiłem od lipca do konca listopada koło 200 kilosków na levelu :)
teraz wchodzi nowa kolekcja na 2009 to pewnie ceny będą deko wyższe :) i z tego co pamiętam to A6 na 2009 rocznik ma amora Darta3, czyli to jest kros wstecz :) bo Tora to naprawde fajny amor
...
Napisał(a)
2000 kilosków miało być :)
no i w w A6 z tegorocznej kolekcji osprzęt jest z grupy SLX bo to tegoroczny odpowiednik LXa
no i w w A6 z tegorocznej kolekcji osprzęt jest z grupy SLX bo to tegoroczny odpowiednik LXa
...
Napisał(a)
Tora to fajny amor, tylko strasznie klockowaty. ponad 2100 g to dość sporo.
W poprzednim roku na A6 lekko zmodyfikowanej ścigałem się na maratonach. Czy vki dają radę, do zwyczajnej jazdy pewnie tak, przejechałem na nich jeden maraton i na drugi dzień zamówiłem tarcze... Tora, wersja 318 z manetką super sprawa, gdyby nie ta waga. Również jeden maraton i zmiana na Sida. Praca, nie oszukujmy się, różnica ogromna.
Rama nie jest zła. W porównaniu do XTC, na którym jeżdżę obecnie, sztywność mniejsza ale nadal przyzwoita.
Krossa kupiłem z racji uszkodzenia poprzedniego sprzętu i nie żałuje. Da się na nim nawet pościgać. Jako treningówka i rower do codziennej jazdy nadaje się świetnie. W zależności od ceny...
W poprzednim roku na A6 lekko zmodyfikowanej ścigałem się na maratonach. Czy vki dają radę, do zwyczajnej jazdy pewnie tak, przejechałem na nich jeden maraton i na drugi dzień zamówiłem tarcze... Tora, wersja 318 z manetką super sprawa, gdyby nie ta waga. Również jeden maraton i zmiana na Sida. Praca, nie oszukujmy się, różnica ogromna.
Rama nie jest zła. W porównaniu do XTC, na którym jeżdżę obecnie, sztywność mniejsza ale nadal przyzwoita.
Krossa kupiłem z racji uszkodzenia poprzedniego sprzętu i nie żałuje. Da się na nim nawet pościgać. Jako treningówka i rower do codziennej jazdy nadaje się świetnie. W zależności od ceny...
...
Napisał(a)
no normalne, że jeżeli chce sie wykorzystywać ten rower w maratonach to trzeba sprawić sobie hample tarczowe i lżejszy amorek :), ale do 2 patoli jako zwykły cywilny rowerek to naprawdę dobra opcja
Poprzedni temat
Siatkówka: wyskok, ściny ,technika
Następny temat
koszykówka-jak samemu ćwiczyć obronę
Polecane artykuły