...
Napisał(a)
Witam . Spodobal mi sie ten rowerek i chcialbym sie zapytac czy jest on wart swojej ceny?pzdr http://www.t-bike.pl/p/pl/87/level a6 limited.html
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź![](https://www.sfd.pl/SFD/specialistposts/2023/10/11/648bad1885a644c5a1d042cd1b4fd25f.jpg)
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
no jasne :)przy dużej ilości błocka a potem jakimś ostrzejszym zjeździe można sie nieźle "przejechać" na vkach :)
...
Napisał(a)
Zależy do czego potrzebujesz ten rowerek, generalnie za tą cenę (na allegro możesz go mieś za 1400zł) to najlepszy wybór. Kross ma wcale nie takie złe ramki, a nie kupisz innego roweru na takim osprzęcie w tej cenie. Jeśli potrzebujesz rower do jazdy w mieście, jakimś lesie to ten jest idealny, na maraton płaski też możesz się nim wybrać. Magda Sadłecka(halls) zimą też przycina na krossie A6.![](https://bundles.sfd.pl/Content/buziaki/3.gif)
![](https://bundles.sfd.pl/Content/buziaki/3.gif)
...
Napisał(a)
no czyli byłby to rowerek dla mnie :) za 1400? to już w ogóle byłby wypas ale coś znaleźć nie mogę takiej oferty;)
...
Napisał(a)
o kurczę, sorry pomyliłam cenę z A4, nie mniej jednak A6 to dobry wybór nawet za 2000tyśki ![](https://bundles.sfd.pl/Content/buziaki/43.gif)
![](https://bundles.sfd.pl/Content/buziaki/43.gif)
...
Napisał(a)
a co sądzicie o Rockriderze 8.1
http://www.decathlon.com.pl/PL/rockrider-8-1-34975909/
cenowo podobny do tego wyżej, a jak technicznie?
http://www.decathlon.com.pl/PL/rockrider-8-1-34975909/
cenowo podobny do tego wyżej, a jak technicznie?
...
Napisał(a)
Poczekaj z zakupem, w tamtym roku w okolicach marca-kwietnia można było kupić A6 za nieco ponad 1600 zł.
Kross za ponad 2000 zł ? Nadal niezła oferta ale za 2300 można mieć Scotta Scale 60 lub Amuleta 11,4.
Kross za ponad 2000 zł ? Nadal niezła oferta ale za 2300 można mieć Scotta Scale 60 lub Amuleta 11,4.
...
Napisał(a)
ten Kross to wersja z 2008 roku, w dodatku niby limited, czyli eksportowa do szwabkow
od standardowej A6 różni się :
*hamulcami - tu wsadzone hydrauliki Tektro (bez szału), w standardzie są V-ki Avid SD 7 (jedne z najmocniejszych i najlepszych Vek )
*amorkiem - w tym jest sprężynowy Dart 3 (czyli (z grubsza) to w Levelach A2 i A4, amorek w sumie mocny i całkiem przyjemny jak na sprężynowaca za 400 złotych, ale ma taką wadę, zę jest dosyć twardy, zalecana waga dla bikera to minimum 80 kilo, inazcej będzie słabo pracował )
w standardowej A6 jest Rock Shox Tora 318 Air RMT 100mm czyli juz amor powietrzny, i całkiem niezły, kosztujący koło 700 złotych :) zalety oczywiście jak w powietrznych amorach, można go ustawić dokładnie pod swoją wagę, jedyna w sumie wada to dosyc ciężki jest, ale jezeli nie śmigasz ostro w maratonach to nie am to znaczenia większego, bo pracuje naprawdę miodnie :)
*przerzutką tylnią - w tej wersji eksportowej jest XT, w normalnym levelku jest LX
*manetkami - tutaj zwykłe deorki rapid fire, w normalnej wersji były DualControle z grupy LX :) (czyli obsługa klamkami hamulca zarówno hamulców jak i przerzutek - naprawde fajny system, sam z niego korzystam :) )
ogólnie rzecz birąc to nawet amjąc cenę 2100 złotyc i do wyboru wersję eksportową (czyli link wklejony przez Ciebie) a standardową wybrałbym oczywiscie standardową, ze względu na dużo lepszy amortyzator, uwierz mi, że te Vki Avida naprawde dają radę, a różnica między przerzutką LX a XT nie równoważy różnicy między amorkami
troszkę się spóżniłes, bo wyprzedaże w Krosie zaczeły się już tak gdzieś w czerwcu i to co obecnie zostało to już niedobitki :) w okolicach listopada można było wyrwać na allegro A6 standardową za 1600-1700 :) ja na przykład swoją A4 kupiłem na początku lipca za 1320 złotych
można jeszcze spotkać czasami wersje z wcześniejszych lat - z amorkiem Suntura Axon, ale w to sie nie warto pchać :)
ogólnie rowerek naprawdę fajny i godny polecenia - w tych pieniadzach (do 2000) ma najlepszą relację cena/osprzęt/jakość - ramki wcale nie śą słabe, bo ja waże 110-115 kilo i nie odczuwam, żęby rama była mało sztywna, a zrobiłem od lipca do konca listopada koło 200 kilosków na levelu :)
teraz wchodzi nowa kolekcja na 2009 to pewnie ceny będą deko wyższe :) i z tego co pamiętam to A6 na 2009 rocznik ma amora Darta3, czyli to jest kros wstecz :) bo Tora to naprawde fajny amor
od standardowej A6 różni się :
*hamulcami - tu wsadzone hydrauliki Tektro (bez szału), w standardzie są V-ki Avid SD 7 (jedne z najmocniejszych i najlepszych Vek )
*amorkiem - w tym jest sprężynowy Dart 3 (czyli (z grubsza) to w Levelach A2 i A4, amorek w sumie mocny i całkiem przyjemny jak na sprężynowaca za 400 złotych, ale ma taką wadę, zę jest dosyć twardy, zalecana waga dla bikera to minimum 80 kilo, inazcej będzie słabo pracował )
w standardowej A6 jest Rock Shox Tora 318 Air RMT 100mm czyli juz amor powietrzny, i całkiem niezły, kosztujący koło 700 złotych :) zalety oczywiście jak w powietrznych amorach, można go ustawić dokładnie pod swoją wagę, jedyna w sumie wada to dosyc ciężki jest, ale jezeli nie śmigasz ostro w maratonach to nie am to znaczenia większego, bo pracuje naprawdę miodnie :)
*przerzutką tylnią - w tej wersji eksportowej jest XT, w normalnym levelku jest LX
*manetkami - tutaj zwykłe deorki rapid fire, w normalnej wersji były DualControle z grupy LX :) (czyli obsługa klamkami hamulca zarówno hamulców jak i przerzutek - naprawde fajny system, sam z niego korzystam :) )
ogólnie rzecz birąc to nawet amjąc cenę 2100 złotyc i do wyboru wersję eksportową (czyli link wklejony przez Ciebie) a standardową wybrałbym oczywiscie standardową, ze względu na dużo lepszy amortyzator, uwierz mi, że te Vki Avida naprawde dają radę, a różnica między przerzutką LX a XT nie równoważy różnicy między amorkami
troszkę się spóżniłes, bo wyprzedaże w Krosie zaczeły się już tak gdzieś w czerwcu i to co obecnie zostało to już niedobitki :) w okolicach listopada można było wyrwać na allegro A6 standardową za 1600-1700 :) ja na przykład swoją A4 kupiłem na początku lipca za 1320 złotych
można jeszcze spotkać czasami wersje z wcześniejszych lat - z amorkiem Suntura Axon, ale w to sie nie warto pchać :)
ogólnie rowerek naprawdę fajny i godny polecenia - w tych pieniadzach (do 2000) ma najlepszą relację cena/osprzęt/jakość - ramki wcale nie śą słabe, bo ja waże 110-115 kilo i nie odczuwam, żęby rama była mało sztywna, a zrobiłem od lipca do konca listopada koło 200 kilosków na levelu :)
teraz wchodzi nowa kolekcja na 2009 to pewnie ceny będą deko wyższe :) i z tego co pamiętam to A6 na 2009 rocznik ma amora Darta3, czyli to jest kros wstecz :) bo Tora to naprawde fajny amor
...
Napisał(a)
2000 kilosków miało być :)
no i w w A6 z tegorocznej kolekcji osprzęt jest z grupy SLX bo to tegoroczny odpowiednik LXa
no i w w A6 z tegorocznej kolekcji osprzęt jest z grupy SLX bo to tegoroczny odpowiednik LXa
...
Napisał(a)
Tora to fajny amor, tylko strasznie klockowaty. ponad 2100 g to dość sporo.
W poprzednim roku na A6 lekko zmodyfikowanej ścigałem się na maratonach. Czy vki dają radę, do zwyczajnej jazdy pewnie tak, przejechałem na nich jeden maraton i na drugi dzień zamówiłem tarcze... Tora, wersja 318 z manetką super sprawa, gdyby nie ta waga. Również jeden maraton i zmiana na Sida. Praca, nie oszukujmy się, różnica ogromna.
Rama nie jest zła. W porównaniu do XTC, na którym jeżdżę obecnie, sztywność mniejsza ale nadal przyzwoita.
Krossa kupiłem z racji uszkodzenia poprzedniego sprzętu i nie żałuje. Da się na nim nawet pościgać. Jako treningówka i rower do codziennej jazdy nadaje się świetnie. W zależności od ceny...
W poprzednim roku na A6 lekko zmodyfikowanej ścigałem się na maratonach. Czy vki dają radę, do zwyczajnej jazdy pewnie tak, przejechałem na nich jeden maraton i na drugi dzień zamówiłem tarcze... Tora, wersja 318 z manetką super sprawa, gdyby nie ta waga. Również jeden maraton i zmiana na Sida. Praca, nie oszukujmy się, różnica ogromna.
Rama nie jest zła. W porównaniu do XTC, na którym jeżdżę obecnie, sztywność mniejsza ale nadal przyzwoita.
Krossa kupiłem z racji uszkodzenia poprzedniego sprzętu i nie żałuje. Da się na nim nawet pościgać. Jako treningówka i rower do codziennej jazdy nadaje się świetnie. W zależności od ceny...
...
Napisał(a)
no normalne, że jeżeli chce sie wykorzystywać ten rower w maratonach to trzeba sprawić sobie hample tarczowe i lżejszy amorek :), ale do 2 patoli jako zwykły cywilny rowerek to naprawdę dobra opcja
Poprzedni temat
Siatkówka: wyskok, ściny ,technika
Następny temat
koszykówka-jak samemu ćwiczyć obronę
Polecane artykuły