Jestem bardzo nie zadwolony, czuje sie przez Waszą firme traktowany niepoważnie i oszukiwany. Poniewaz zamuwiłem zstaw
Tryton III plus. Zestaw zakupiłme na raty przez fimr Zagiel. Pieniądze wpłyneły na konto firmy Kelton 11 września. Sprzęt został wysłany następnego dnia, lecz przed wysyłką dostałęm telefon, czy gry może przyjść w następnym tygodniu. Zgodziłem się. I tu zaczynaja sie moje problemy. Sprzęt przyszedł, bez gryfy tka jak byłem uprzedzony, lecz również bez wkrętów do montowania siedzisk i modlitewnika. Po napisaniu mejla, otrzymęłm odpoweidz, że wkręty zostana dosłane wraz z gryfem. Zgodziłem się.Został omi wystawione nowe zlecenie z cena gryfu 70zł??? Gdzie na stronie cene jest 93zł. Rozumiem, że ceny sprzeęty w pakiecie są tańsze. Po 10 dniach w okolilcahc 20 wrześnai dzwonie i pytam, jak wygląda sprawa z moim gryfem. Pani powadomiła mnie, ze niestety musze jescze poczekać do następnego tygodnia, ponieważ ich dostawcy nie jescze nie sprowadzili owych gryfów, pomyslałem trudno poczekam jescze. Dzwonei w poniedziałek, czyli 29 wrzesnia, z zapytanie o gryf i otrzymuje odpowiedz, że już jutro zostaeni do mnei wysłany!!! Ale troche mnie zdziwiło,że do dzis nei otrzymałem na mejla potwierdzenia wysyłki, więc postanowilem zadzwonić i co?? i otrzymuje odpowiedz,że musze poczekać do kolejnego tygodnia!!!!! To jest jakieś nieporozumienie, 3 tygodnie od wpąłty Wasza firma nie jest w stanie wykonać zamówienia??? nie mówiąc juz o śróbkach do mocowania siedzisk do łąweczki, któr równeiż nie zostały mi dosłane!!!! Druga sprawa,że zdenerwoany rozwiałem rano z Waszą konsultanką i poprosiłem o wycene poszczedgólnych elementów i chcąc drugo raz zadzwonić z prośbą o dosłanie śrubek, nikt nie odbiera odemnie telefonu. (dzwoniłem 3-krotnie)
Finał jest taki,że po wpłaceniu 11 wrzesnia pieniędzy po 20 dniach, mam niekompletny zestaw, na którym nie da się ćwiczyć, oraz wiadomosc, że "najprawdopodobnie" znowu w przyszłym tygodniu!!!!