William ale co znów? Że niby ktoś chce dochodzić swoich racji i praw ,dziwisz się?
Wymyśl produkt, nazwij go, zainwestuj kasę w promocję i oddaj to później komuś kto się nie reklamuje a chce jechać na twojej nazwie.
Policz sobie 1 reklama kosztuje kilka tys zł, olimp reklamuje TCM już od 2 lat ,24 x kilka tyś tylko w 1 dnym czasopiśmie, lekko licząc ponad 200 tyś zł.
Dlaczego nikt niczego takiego nie zrobi w Niemczech czy w innym kraju?
Nawet czcionka taka sama, nie sądzisz że to przeginka?
Niewiele przecież potrzeba trochę inwencji i zupełnie inaczej można budować wizerunek .
Zrozumcie w końcu że olimp z nikim nie szuka zwady a broni swoich interesów.
Activita w przeszłości nazywała już swój produkt TOP MASS ,czyżby kontynuacja?.
Niech wypuszczają nowe produkty ,lepsze ,zaawansowane ale na to konto można wymyślić samemu jakąś ciekawą nazwę .
Może niech się wypowie przedstawiciel jakiejś innej firmy n p. FA czy byłby zadowolony jakby inna fima nazwała. swój produkt
SHOCK THERAPY? albo czy TREC spokojnie przyjąłby na rynku wypromowaną przez siebie nazwę innego ,obcego produktu Nitrobolon ?.
, jest to krótko mówiąc nieuczciwa konkurencja.