Szacuny
5
Napisanych postów
25
Wiek
44 lat
Na forum
8 lat
Przeczytanych tematów
514
Witam.
Proponują Państwo dostawę zakupionych produktów do sklepów Żabka za pośrednictwem DHL. Fajnie tylko często jest to problemowe rozwiązanie! Paczki leżą po kilka godzin albo i dłużej na sklepie Żabka a żadna informacja nie przychodzi że paczka jest do odbioru! Wiem bo sam zacząłem korzystac z tego rodzaju przesyłki zakupionych produktów ale zrezygnowałem z tego gdyż dane produkty potrzebne mi były jak najszybciej i tylko sie wkurzałem gdyby nie to że sklep mam blisko to mogłem podejść i dowiadywałem się sam osobiście że paczka jest ale nie przychodziły kody smsem i nie można było jej odebrać! Żenada! I z tego co wiem inni znajomi też mieli te problemy tak więc muszą Państwo jakoś zareagować jeśli ma to być dalej w Państwa ofercie przesyłki!
Pozdrawiam
Szacuny
17764
Napisanych postów
132961
Wiek
40 lat
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
1464624
To już raczej po stronie kuriera jest zależne, ja np często wybieram punkt ruch i zawsze przychodzi mi sms z Ruchu że paczka już czeka i kod odbioru podsyłają.
Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.
Szacuny
5
Napisanych postów
25
Wiek
44 lat
Na forum
8 lat
Przeczytanych tematów
514
Tak poważnie i nie widzę w tym problemu bo zazwyczaj kupuje z wyprzedzeniem ale zdarzyło się że właśnie przez takie manewry z żabka były chwile napięte