SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

olivka81/jak wyrzeźbić swoje ciało

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3763

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 74


ciąg dalszy:
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 74
Oto ja we własnej osobie, może to naświetli sprawe.
Obliques nie wiem co napisać, bo w sumie nie wiem co robić? Chciałabym wyjść z taj diety, czyli po mału odstawiać gotowe produkty, zastępować je normalnym zdrowym jedzeniem i zwiększać sukcesywnie kcal. Boję się że jasli teraz zacznę jeść 1500 kcal to mój organizm wszystko zatrzyma. W sumie to nie znam się tak na tych sprawach, wiem tylko co to jojo i wiele razy już testowałam na sobie. Co robić?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 3181 Wiek 42 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11710
Mysle, ze jedyne zdrowe wyjscie to wejscie na bilans zero i do tego porzadny trening siłowo-wytrzymałosciowy.
Waga napewno pójdzie w góre, ale po ok 2-3 tygodniach powinna sie ustabilizowac. Potem cykliczna dieta z ujemnym bilansem na przemian z zerowym.

"All diseases begin in the gut."
Aktualny dziennik: zamkniety.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 74
Ok, czyli tak bilans zero tj. waga x 24 x wysiłek ( jak go policzyś - x ile?) i co z treningiem? Gotowiec z str 1 będzie ok?
Mam już taki mętlik w głowie że całkiem zgłupiałam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 3181 Wiek 42 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11710
Tak.
Zrób narazie ten trening co masz w tym tygodniu i po kazdym interwały 30/30 5x, na maxa. Wez sobie go na 4 razy w tym tygodniu i jeden dzien jakies aeroby, np: rower, biegi, rolki, co lubisz.