SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

moje początki - duf ia

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 25131

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 890 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 17794


Elo internetowy napinaczu!

Wystawie dokładnie 7 fotek, zrobionych ostatnio telefonem. Jestem początkujący, bo ćwicze 3 miesiące.
Standardowy wstęp: moja przygoda z siłką rozpoczęła się jak miałem 14-15 lat, kumpel dostał ławke i ćwiczyliśmy na niej w piwnicy. Ćwiczyliśmy tylko płaską(klata), a po co inne? Często kilka razy w tygodniu, 10 serii, 20 powt(palenie jakiego nie znacie ) Dokładaliśmy stopniowo nie schodząc z powtórzeń to i efekty były. Nie mieliśmy pojęcia o żadnych zasadach treninngu, ale klata się zarysowała, siła wzroła- trwało to chyba 3-4 miesiące plus jakieś niewielkie przerwy. Kumpel w tym czasie zjadł troche kreatyny z dextrozą, ale nie licząc lekkiego kopa to tylko przytył kilka kilo wody Ja na szczęście się wstrzymałem od supli.

Potem się skończyło, bo kumpel przystał ćwiczyć.
Po jakimś czasie kupiłem sobie dwa hantle 10 kg i drążęk w drzwi.
Sporadycznie coś poćwiczyłem, jakieś pompki, podciągania, troche w podporze o kolano. 4 miesiące temu, postanowiłem coś zrobić i zacząć znowu ćwiczyć - z pomocą sfd ułożyłem sobie jako taki plan opierający się na hantlach. Zrobiłem go z 2-3 tygodnie, pogadałem z kumplem i wyraził chęć żebyśmy ćwiczyli razem. Jako, że on miał sztange i 2x15, 2x10 to mieliśmy juz troche sprzętu. Przeniesliśmy sprzęt do niego, poćwiczyliśmy miło prawie 2 miesiące - deska=ławka, jakaś rura na polu=drązek itp. Wywalono nas z budynku, bo wykonczenie domu dobiegało konca i brat kumpla miał się niedługo wprowadzić. Z dwa tygodnie ćwiczyliśmy na wolnym powietrzu udało nam się zwerbować nowego partnera treninngowego(przyniósł hantla i 2x2.5kg 4x1kg)