SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

masa czy rzeźba?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 563

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

mężczyzna

Wiek

20

Waga

85

Wzrost

188

Cel treningowy

nie wiem

Staż treningowy na siłowni

nic

Uprawiane inne sporty

pływanie, siatkówka, jazda rowerem

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

full osprzęt siłownia

Dieta

nie prowadzę ale jestem otwarty na propozycje

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

lekkie skrzywienie kręgosłupa

Zażywane suplementy

nic

Ostatnio przerabiany plan

nic
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 114
Witam,
jestem początkujący. Chciałbym uzyskać efekt jak na dodanym zdjęciu. Przesyłam również moje obecne wymiary w cm. Chcę waszej porady czy w związku z uzyskaniem takiej sylwetki czy iść na masę czy już rzeźba. Przypuszczam, że będzie to masa bo biceps jak i reszta stoją cieniutko.
Posiadam dostęp do siłowni zarówno w domu jak i na uczelni. Obecnie amatorsko trenuję pływanie, jazda rowerem i siatkówka lecz trenuję jak mi się uda i zachce (ale chętnie wykorzystałbym je w jakiś ćwiczeniach ;) )
Jaką dietę polecacie i jakie ćwiczenia? Jesli dobrze mierzyłem mój BF to wynosi on 25%. W jakim czasie jestem w stanie osiągnąć taki wygląd jak na załączonym obrazku. Rozumiem, że u każdego idzie to inaczej ale uśredniając czas na pewno idzie coś określić. Jeśli potrzebujecie jeszcze jakiś pytań proszę pytać śmiało.










Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert