Szacuny
0
Napisanych postów
33
Na forum
18 lat
Przeczytanych tematów
3061
siemka mam h...wy problem.przez prawie 3 lata szkoly sredniej caly czas chodzilem na silke wogole zaj3bisice mi sie cwiczylo zadnych zajec tylko silownia ,obiadki mamusi he. teraz jestem po szkole i chodze do pracy. wstaje o 5 rano a przychodze prawie o 17. mam tam 2 przerwy i ostro musze zapi3rniczac.i tak mnie to wk....wia mam wielka ochote cwiczyc ale nie mam sil,przychodze zmarnowany ,zjem ,umyje sie i ide spac. jak patrze ze teraz zaczynam chudnac to az plakac sie chce ,zal za serce lapie ze tyle na cos sie pracuje a teraz lipa:/ mozliwe jest aby w tym natloku pracy mogl podtrzymac to co jet a jeszcze lepiej aby byly jakies przyrosty.... wielkie thx za normalne wypowiedzi
to be or not to be ,that it the questions..big mass:)
Szacuny
20
Napisanych postów
1169
Na forum
20 lat
Przeczytanych tematów
6485
Ale co tu ludzie Ci maja powiedziec? Zmien tryb zycia poloz sie o normalniej godzinie spac... ze o 5 jestes wypoczety wrocisz z roboty idziesz na silownie i jedziesz... rozloz sobie trening na 6 dni - zebys nie musial zapieprzac po dwie godziny dziennie, tylko z godzinke jedna partia w jeden dzien i jakos to bedzie. Jesli sam sobie nie dopasujesz stylu zycia do siebie, tylko on dopasuje sobie Ciebie. To bedziesz zapracowanym zmeczonym czlowiekiem bez motywacji. /
Szacuny
315
Napisanych postów
5572
Na forum
19 lat
Przeczytanych tematów
16915
Nawet jak spadnie, to w miarę szybko wróci. Taki lajf - nie zawsze można mieć to co się chce. Nie poddawaj się. Każdy ma czasem kiepski okres. Jak mi poleciał żoładek to zleciałem chyba z 25 kilo i odrobiłem to.
Rekin rośnie przez całe życie... Bądź jak rekin, k***a!!!
Szacuny
40
Napisanych postów
1621
Na forum
22 lat
Przeczytanych tematów
17763