SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

co jest lepsze(do ekspertów)?

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1953

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 244 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 4788
Trochę już poczytałem o sterydach i jestem przekonany ,ze niedługo jakieś wezmę ,ale nie jestem jeszcze zdecydowany od czego zacząć.Nigdy jeszcze nie brałem żadnych sterydów.Zastanawiam sie czy na początek lepsze bedzie połączenie metanabolu+deka czy winstrol+primabolan.Z tego co poczytałem doszedłem do wniosku,że po ted drugiej kombinacji przyrosty mięśni będą mniejsze ale jakosć i trwałość będzię lepsza.Natomiast przy tej pierwszej kombinacji bedzie odwrotnie.Nie wiem czy nie jestem w błędzie.Czy mógłby mi ktoś rozpisać jakąś kurację na początek i doradzić która kombinacja jest lepsza?Chciałbym tez wiedziec ile mnie wyniesie taka kuracja.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 2620 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 18606
Ja na pierwszy raz wziąłbym 7x200mg deca durabolinu + 10x50mg winstrolu; Sam planuje taki cykl jako mój pierwszy na zimę 2004. Zastanowiłbym się jednak czy nie dorzucić do tego 20tabletek metanabolu (w 2,3 i 4 tygodniu po jednej tabletce);
Masa jaką zdobędziesz na cyklu decadurabolin + winstrol będzie "bezspadkowa" i bardzodobrej jakości.
Proponowałbym taki cykl wyżej wymienionymi śrdokami w poszczególnych tygodniach:
1.200mg D
2.200mg D, 1M/dz.
3.200mg D, 1M/dz.
4.200mg D, 1M/dz.
5.200mg D
6.200mg D, 50mgW/3d
7.200mg D, 50mgW/3d
8.50mgW/3d
9.50mgW/3d
Koniec10. 1C/dz
11. 1C/dz

Legenda: D-Decadurabolin, W-Winstrol, M-Metanabol, C-Clostilbegyt.

Metanabol to opcja, możesz a nie musisz. Reszta to obowiązek, Clostilbegytu przez 10 dni po 1 tabletce wystarczy.

Pozdrawiam.

*** HOLDER - doradca w dziale doping ***
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 2620 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 18606
Zapomniałem jeszcze o cenach:
-200mg decadurabolinu = ok.50zł
-50mg winstrolu = ok.22zł
-20tabletek metanabolu = 5zł chyba (apteka-recepta)
-10tabletek clostilbegytu = ok.7zł (apteka-recepta)
Razem za same soki wychodzi niecałe 500-600zł (zależy od regionu i dealera);

Dodatkowo, aczkolwiek BARDZO wskazane:
-białko 5kg (hitec)= 240zł
-servatca 1.5kg (trec)= 100zł
-mass 3kg (jako posiłek potreningowy z serwatką) = 70-80zł

Tak więc nie wychodzi tanio, ale za jakość się płaci. Dlatego lepiej oszczędzać i zrobićporządny cykl pół roku czy rok później bo wyjdzie to na samą jakoś zdrowie i zadowolenie niż utuczyć sie omka+meta za 150zł a potem żałować całe życie.

*** HOLDER - doradca w dziale doping ***
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
666 D. Mirowski
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 2738 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 21181
Zdecydowanie piewrszy cykl to gora 5 tyg. W Twoim przypadku np.
1. 50mg D 1M
2. 100mgD 2M
3. 100mgD 2M
4. 100mgD 2M
5. 50mg D 1M

Cykl jest slaby i w miare bezpieczny. Jest to Twoj 1 cykle wiec nie radze Ci szalez z duzymi dawkami. Zobacz najpierw jak Twoj organizm przyjmie sterydy. Pamietaj co nagle to po diable.
Ceny mniej wiecej tak
metan aptek ok 6 zl czarny rynek 25-30
deka 50mg amp. -moim zdaniem najpewniejsza- apteka ok 50zl czarny rynek -kraj pochodzenia holandia- ok 35-40 zl.
Pamietaj tez o prawidlowym odzywianiu. Na cyklu ok 3g bialka na kg. masy ciala i ok 10g wegli. Dobierajac suplementy staraj sie kupowac firmy te z wyzszej polki najlepeij USA bo tylko one nie sa paprane jak reszta!

666

Burneika Sports Team

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
666 D. Mirowski
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 2738 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 21181
...a i w razuie potrzeby zaopatrz sie w nolvadex i clomid, ale przy malych dawka raczej moga okazac sie zbedne. Na odbudowe produkcji wystarczy samo ZMA i TT.

666

Burneika Sports Team

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 244 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 4788
A co myślicie o Primabolanie?Słyszałem,że jest słabym sterydem i trzeba go brać dość długo,ale masa mięśniwa po odstawieniu tez nie spada.A tak wogóle dzięki za rady,napewno z nich skorzystam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 858 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 6210
Nie nie spada ale trzeba dlugo brac i w wiekszych ilosciach konwertuje do DHT , wiec jak masz skolonnosci do lysienia to pomysl nie najlepszy.

marcopolo

marcopolo

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 2620 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 18606
666 nie chcę podważać Twojego autorytetu ale 50-100-100-100-50 decadurabolinem ??? MImo że to pierwszy raz to i tak dużo za mało. Wolałbym wziąć minimum metanabolu a decadurabolinu przynajmniej 200mg/tydzień przez 6 tyg. .


*** HOLDER - doradca w dziale doping ***
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 244 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 4788
Ale czy cykl trwający 11 tygodni nie jest jak na początek troszeczkę za długi?Słyszałem ,że na rynku jest strasznie dużo podróbek.Dlatego trochę boję się to kupować.Jak poznać że to orginalny towar?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
666 D. Mirowski
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 2738 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 21181
Jezeli to jest jego 1 cykl co nie moze przesadzac . I dawki ktore podalem w zupelnosci wystarcza.

666

Burneika Sports Team

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 2620 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 18606
Tak naprawdę ten cykl trwa jedynie 9 tygodni a możesz skrócić deca o jeden tydzień i tesh będzie dobrze. Osiem tygodni to nie jest bardzo dużo, tym bardziej że lepiej łapać masę mniejszymi dawkami ale bardziej rozciągniętymi w czasie niż przytyć mocno w pięć-sześć tygodni.

To co napisałem na 10 i 11 tydzień to już nie cykl a jedynie środki "odblokowujące" ;

*** HOLDER - doradca w dziale doping ***
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

"Speed"

Następny temat

@@@PYTANIE DLA WSZYSTKICH Z SFD@@@

Fruzelina