SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

chcialem sie poradzic

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 860

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 689
Nie chce byc zbluzgany wiec od razu mowie ze chce zasiegnac jedynie porady..Ze sterydami nigdy nie mialem nic wspolnego i szerze mowiac brzydze sie tym gownem..kiedys obiecalem sobie ze nigdy tego nei wezme..a jednak teraz sie wacham:)..cwicze juz jakies ladne 4latka z roznymi efektami..od kilku miechow cwicze bardzo regularnie jestem na cyklu kredki+ aminy..wrocilem do formy i jest calkiem nie zle..ale wkolo widze kupe gowniarzy ktorzy kiedsy byli leszczami a teraz chodza chabany ( i to w przeciagu kilku miesiecy)..czlowik cwiczy tyle czasu i co..zaczynam sie zastanawiac czy to co robie ma wogole sens:)..zasatawiem sie czy nie moglbym wziac "cos" troszke (powiedzmy jakas metka) mala ilosc zebym mogl choc troszke poprawic sobie humor?:)..jesli tak to powedzcie mi czy 60 tab mety byloby ok?

Japko

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 79 Napisanych postów 6929 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 32603
na poczatek zalecana jest:

sama testa
deca + testa
winko + testa

w zadnym wypadku sama meta

Expert w dziale DOPING

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 4064 Wiek 45 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 41783
Ze sterydami nigdy nie mialem nic wspolnego i szerze mowiac brzydze sie tym gownem.. - wiec pozostan przy tym a nie pie.rdol

Nie moje problemy... są nie moimi problemami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 689
hmmm tak jak juz mowilem jestem zilony w tych sprawach wiec prosilbym o jakies szersze info...czy ja to dobrze czytam- winko?

Japko

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 689
spokoo ) juz zajarzylem co to winko)

Japko

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 3448 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 56909
"... kiedsy byli leszczami a teraz chodza chabany ( i to w przeciagu kilku miesiecy ..." - nie wiem czy do konca zrozumialem ten wiejski gryps ale zakladam ze "chabany" to pozytwne slowo ... znaczy ze dobrze ... no to ja bym chetnie zobaczyl goscia, ktory po kliku miesiacach nawet na koksie fajnie wyglada ... kufa na to potrzeba lat !!! takich koksiarzy ktorzy w kilka miechow przytyli kilkadzisiat kilo to ja juz nie raz widzialem - w bluzie moze i wydaja sie potezni, ale jak sciagna koszulke to jest smiech na sali ! sadlo, woda, choojnia jedny slowem - na taki wyglad nie potrzeba koksow wystaczy zrec co popadnie - duzo i tlusto !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BadMad ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 76 Napisanych postów 10218 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 44014

12 spampostów w suplach i MMA
15 w odżywianiu
dlugo dlugo nic...
DOPING - spampost nr 100 <brawo>

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 689
to nei jest wjejski gryps ..no ale niech juz bedzie..ale dobrze to zrozumiales chodzilo mi wlasnei o takich gosci..ja tam osobiscie im pod koszulke nie zagladalem ale na oko wygladajana szerokich ..ja nie che wygladac tak jak oni bo nie o to mi chodzi..chce zeby mi tylko troszke podskoczylo nie mam zamiaru bawic sie w koks na powaznie i na dluzsza mete..jesli uwazacie ze cos taiego jest bezsensu i nie mam w gole o co zaczynac to mi powiedzcie w koncu "chcialem sie tylko poradzic"..pozdro

Japko

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 3230 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 53403
"nie mam zamiaru bawic sie w koks na powaznie i na dluzsza mete.." - nieludz sie ze tak bedzie. Mom zdaniem odpusc sobie narazie ta mete. POczytaj o koxach, posiedz na forum. Jak zrozumiesz na jakiej zasadzie to wszytsko dziala, to sam bedziesz wiedzial co i czy chcesz brac.

Bóg, Honor, SFD

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przeterminowany Prop

Następny temat

przerwa

Fruzelina