SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

cell pump + cell pump/mono ?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2511

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 670 Wiek 38 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 21393
pytanie takie jak w temacie, z wyszukiwarki skorzystałem ale wolałbym raczej pogłębić wiedzę na ten temat jako, że jestem w nim zupełnie zielony i będzie to moja pierwsza zabawa z jakimikolwiek wspomagaczami

W tematach których przeczytałem było wiele opini na temat , że po prostu dokupić do jednej puszki cell pump drugą, a także wiele było wypowiedzi, żeby łączyć z mono

No to ja teraz nie wiem, jak lepiej
poniżej zestaw pytań które mnie interesują dokładnie

opcja numer 1 czyli dwie puszki cell pump

jak dokładnie brać ? to znaczy czy rano i potem za 8 godzin przed/po treningu ? jakie dawki ? bo widziałem, że niektóre osoby radziły podawać wieksze dawki troche niż te co na opakowaniu


opcja numer 2


tu już zupełnie nie mam pojęcia co i kiedy, bo nie wiem jak to połączyć, także jeżeli ta opcja jest lepsza to prosiłbym o wytłumaczenie jak zupełnie zielonemu co ile kiedy i dlaczego

co do diety to napisze tak: staram się jeść jakoś tam, żeby względnie nie było źle staż na siłowni hmmm... z przerwami to dużo by tego było bo jak zaczynałem ważyłem z 50 kilo ale to było bardzo dawno temu a tak teraz na poważnie to jade z 3 miesiące , bo wcześniej była spora przerwa no i troszke tam uzupełniłem profil żeby mieć jakiekolwiek o mnie pojęcie co jest teraz


Jeśli chodzi o to czy na początek dużo czy mało to chce zrobić sobie taki jeden porządny cykl z tego co napisałem, bo kto wie kiedy znów będę miał pieniądze, także bardzo proszę o pomoc z uzasadnieniem dlaczego tak, a nie inaczej, przynajmniej dowiem się czegoś z tej dziedziny


SFD proszę, pimp my body!!!

Czas nas zmienia...

Ekspert SFD