SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zmiany w diecie po redukcji

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1109

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 959
Witam.
Chciałem zapytać o coś ponieważ nurtuję mnie to od pewnego czasu :)
Jestem teraz aktualnie na redukcji i diete mam redukcyjną - mniej więcej bo jestem studentem :>
3x w tygodniu siłka , 4x w tygodniu aeroby - głównie bieganie naczczo rano.
Teraz sedno sprawy.
Planuje jeszcze tak pociągnąć 2 tygodnie i zmnienić co nie co.
Chodzi o to , czy jak zwiększe posiłki np. z 2 kanapek rano z szynką z indyka i pomidorem oraz z szklanką maślanki bądź kefiru na 3 kanapki , do obiadu dorzucę te 50g ryżu bądź kaszy - bo teraz jem pół woreczka z tym , że 100g strasznie zapycha ;) Analogicznie do jajecznicy z 3 jaj z jedną kromką dorzucę +1 kromka a po siłowni np. jak jadłem 1 lub 2 wafle ryżowe to 3-4 . Po prostu rozchodzi się czy jak dorzucę więcej jedzenia to czy nie bedzie jojo.Efekty teraz mam , waga poleciała , najważniejsze ,że w pasie ubyło. Zaznaczam , że nie rezygnuję z siłki , codzinnie rano zamierzam robić brzuszki , bądź jakiś systemik ABS II / A6W . Po siłowni od razu trening aerobowy ok. 10-15 min. Chce teraz łapać jak najmniej tkanki tłuszczowej przy maksie mięśniowej :) ( jak każdy , hehe =] )
Zrezygnowałem całkowicie ze słodyczy , ziemniaków , tłustych potraw . Alkohol naprawdę sporadycznie czyt. imprezy :) ale to naprawde rzadko.

Prosze o wyjaśnienie ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816