SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wojsko

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2946

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11145 Napisanych postów 51525 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Siemka sluchajcie zakladam nowy temat bo szukalem juz w internecie (byc moze za slobo) i nie potrafie znalesc potrzebnych info szukalem tez na forum i nie znalazlem a niektore tematy byly juz za stare zeby je odswiezac. Chodzi mi o wojsko jak to wszystko wyglada po odbyciu zasadniczej sluzby wojskowej ? Od czego to zalezy ze niektorzy jezdza na misje a inni maja prace na miejscu ida na 8 godzin i wracaja do domu ? Przez jaki okres czasu mozna jezdzic na takie misje ? ile one trwaja i ile jest przerwy miedzy takimi misjami ? Jestem zielony w tym temacie mialem kiedys na treningach kumpla wojskowego ale nie rozmawialem z nim nigdy o tym jakos nie wiem czemu ;] pytam glownie pod katem zalozenia rodziny i czasu spedzanego w domu. Prosze o sensowne odpowiedzi i dzieki z gory ;]
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 277 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 989
Jedno tylko dodam - kontraktu nie dostaniesz, jak "wszystko dobrze pójdzie", tylko jak ukończysz szkołę. Wtedy kontrakt musisz dostać. Inna sprawa - gdzie to będzie.

http://www.wypozyczauto.pl - Twoja wypożyczalnia samochodów

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 277 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 989