SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

W poszukiwaniu alternatywy! Łączenie z aerobami!

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 821

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 73 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 888
no więc puki co ćwicze tak
http://www.sfd.pl/Plan_treningu_dla_osób_początkujących__foty_str._12-t359947.html
(wersja trudniejsza)

Ekto, dieta ulozona, nie jakas idealna ale taka dosyć na mase.
Waga 67kg
wzrost 178cm

Do diety szamam vitafit białko + krete trec cm3 (dt 8, dnt 4 kapsulki).

Od października wracam na muay thai( poniedzialk, sroda), i tu pojawia sie pytanie :
- Co nadaje się na regeneracje - zeby w sumie za bardzo nie obciazac watroby ale tak zeby byla sila/ochota na trening silowa i aerobowe
- Jaki sposob treningow dobrze łączyc z MT (trzymac się tych obwodowych, co 2 dzien?)
- cel : nie tracic na masie, i moze troche dobijac mase (moze byc powoli, najwazniejsze zeby nie tracic)


P.s.
mam dysproporcje klatki piersiowej - lewy "cyc" jest pełny i rośnie, zaś prawy jest płaski i mniejszy, odwrotnie zaś z bicepsami (prawy pokazny, lewy marniejszy) - co z tym zrobic? mozliwe ze to od garbienia sie, ale walcze z tym, a dysproporcja z trenigami się powieksza :/
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 143 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 661
No sama swego czasu szukałam na tym forum na odpowiedzi jak w udany sposób łączyć muay z treningami siłowymi:) Wniosek mój taki że to trochę przeciwstawne tendecje, ale że dobrą, rozsądna dietą(+ regeneracją) ciągle sporo możesz zdziałać :)

"Jedyne miejsce, gdzie sukces jest wcześniej niż wysiłek, to słownik" - Vince Lombardi

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 73 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 888
hehe wiecej pytań niż odpowiedzi! pomocy ludzie . . .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 73 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 888
nie chce dublowac postów, ale nie olewajcie kurde . . .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 143 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 661
JA robię tak
= rozliczam sobie ile kalorii spalam podczas wysiłków aerobowych(SW) i siłowych (są od tego kalkulatory wszelkiego typu na necie), i staram się jeść na tyle by nie robić niedoboru energetycznego, który zjadałby mi w efekcie białko z mięśni.

Przykład, 1 h intensywnego treningu typu body sculp (dla mojej masy 49 kg) = 350 kcl.
(tu obliczyłam : http://vitalia.pl/index.php/mid/6/fid/22/diety/odchudzanie/act/wysilek)
Zatem po powrocie do domu zjadam jakieś 450 kcl ( o 100 więcej). Posiłek, dodam, _mocno_ białkowy ;)

Nie wiem czy to jest dobra metoda, ale powiem ci, że mnie nie zalewa tłuszczem i nie spadają mi mięśnie, a wręcz lekko przyrastają ;)
Ale ...może są jeszcze bardziej profesjonalne rozliczenia wysiłek/dieta, więc się nie upieram, że to optymalna taktyka :)

"Jedyne miejsce, gdzie sukces jest wcześniej niż wysiłek, to słownik" - Vince Lombardi

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 73 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 888
tragedia ;/ mam zapotrzebowanie na 3800 kalorii i musiałbym dożucić 1000 jeszcze . . . a ledwo robie 3500 dziennie, niema miejsca na tyle posilkow ;//
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Potrzebna kompletna dla nowego sportowca! wymagane doświadczenie

Następny temat

HST+aeroby/interwały

Bialko zestaw