SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening biegowy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 313

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 46
Cześć. Mam parę pytań dotyczących treningu biegowego. Jestem początkujący. Chcę biegać, zaczynam od zera. Znalazłem prosty i ciekawy plan treningowy. Przerobię go.

Plan treningowy - 30 minut ciągłego biegu

No i mam kilka pytań.

1)To są moje początki, każdy trening zaczynam marszem - dojście na stadion. Czy ja muszę robić do tego jakąś specjalną rozgrzewkę? No bo jak mam zrobić rozgrzewkę jak tutaj serie treningu właściwego trwają 3 minuty marszu/3 minuty biegu? :D Samo dojście na obiekt mogę potraktować jako rozgrzewkę? Trucht do stadionu nie ma sensu, bo nie dam rady na początku zrobić tych 5x 3:3 marsz/bieg, sprawdzałem, jest straszna lipa.

2)Chłodzenie i rozciąganie statyczne po treningu. Czy to ma dla mnie znaczenie skoro wracam z powrotem marszem (chłodzenie?). Rozciąganie statyczne - jestem początkujący, czy przez te 9 tygodni muszę sobie tym zajmować głowę? Czy ustalić rozciąganie statyczne na kolejnym, bardziej zaawansowanym planie / lub w trakcie tego tutaj, jak zacznę robić dłuższe treningi?

3)Jeśli powinienem rozciągać się statycznie lub dynamicznie to bardzo proszę o jakiś dobry artykuł, najlepiej z ćwiczeniami. Tego jest w sieci masa po wpisaniu w google i to się wzajemnie wyklucza. Jak ja mogę mieć pewność co jest dobre, gdy nie mam doświadczenia?

Miłego dnia
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4064 Napisanych postów 45434 Wiek 3 lata Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 347421