SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

T3 objawy odwrotne / Czy to choroba?

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4214

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam prosiłbym o opinie zanim wybiorę się do lekarza.

Jestem początkujący jeżeli chodzi o doping dlatego odradzano mi używania T3. Ja jednak stwierdziłem, że podołam i spróbowałem. Biorę od 4 dni dawki 25/25/25/50. Czuję się jak młody Bóg!:D Moje życie było tragiczne z uwagi na mój organizm. Od 3 lat zacząłem tyć, spałem po 14h na dobę i dalej byłem śpiący. Wstawałem z łóżka i po 1-2h dalej mi się oczy zamykały. Nie mogłem pracować bo najlżejsza praca mnie męczyła. Nie chciało mi się nic praktycznie mógłbym siedzieć cały czas w domu. Wychodziłem ze znajomymi i po godzinie chciałem już iść odpoczywać. Jadłem jak najęty potrafiłem zjeść dziennie : Lody Pizze Czekolady 2 obiady 10 bułek i dalej mógłbym jeść. Każdą dietę zbilansowaną kończyłem po kilku tyg okresem 'tuczenia się". praktycznie wszystko od czekoladek po pół kilogramowe orzeszki jak zaczynałem kończyłem. Od tych 4 dni wszystko się zmieniło. Jem normalnie to znaczy czuje się jakbym miał większy apetyt ale na przykład jak zjem posiłek nie ciągnie mnie aby jeść więcej. Senność zniknęła czuję się jakby mój organizm pracował normalnie idę spać około 24 wstaję 8-9 i jestem wyspany wypoczęty i wszystko mi się chce. Przestałem spać w dzień. Czy to tylko jakiś początkowy skutek? Dodam, ze po propionacie i winstrolu nie miałem czegoś takiego więc to chyba nie jest od ingerencji chemii w organizm.
Może jestem chory na coś związane z tarczycą i z tego ingerencja T3 powoduje zmiany w organiźmie. Dodam, że przez 2 dni zleciało mi 1,75kg (wody oczywiście;p)

Zmieniony przez - CooCaine w dniu 2010-07-07 13:21:09
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120