SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Sustanaxin Pytanie

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 6087

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 96 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2346
Witam jestem wlasnie na cyklu z susta z PMP solo 1-10 potem przezucam sie na propa i winstrol lub trena+ Winstrol. bije tego mixa tak: 300mg e2d -3 razy w tygodniu strzal. Dzis mija 2 tydzien i szalu niema:D libido troche podniesienione pompa na treningu srednia jak myslicie od ktorego tygodnia juz sie tak Ladnie rozkrei? Dawki biore spore tak jak widac. Narazie 0,5 cm w bicepsie i 2 kg na wadze Ale niewidze tego.Bral ktos wgl ta suste z pmp w tym miesiacu albo cos takiego:)? BO boje sie że mam Fejka. Ale mysle ze nie Kod kreskowy jest na bialej zatyczce Wybite Logo PMP wiec niby git wszystko
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rkarpinski Natural SFD Team
Ekspert
Szacuny 1570 Napisanych postów 56658 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 263758
Poczekaj jeszcze ze 2 tygodnie aż się dłuższe estry rozkręcą. Na razie coś tam prop z tego mixa może Cię smyrać.

Doświadczenia wszystkich kulturystów są podobne
Ludzie się na nich gapią, wytykają palcami
Są jak wybryki natury ale nie mają cyrkowego namiotu aby się w nim skryć.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 96 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2346
Dziekuje bardzo:) Nom Prop powininen Smyrać juz wkoncu niebije 250 mg week:D. Czekam również na Odpowiedzi innych:). Jestem nowy na tym forum wiec wiecie jak to jest heh:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 160 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 23742
w 4 tyg powinno chulać :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 3016 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 40954
j.w 4-5 tydz

Z każdym dniem kilka milimetrów więcej i więcej... i to najbardziej cieszy.

ON

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 25786 Napisanych postów 260523 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1333362
jak na 2 tyg nie jest źle

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-rafaltreningi@protonmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 96 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2346
Dziekuje bardzo Wszystkim Za pomoc:) Poczekamy zobaczymy zdam relacje Potem w innym dziale z srodków z PMP bo teraz wszystok z tej firmy bede brał:) / Lodzian1 - też mysle ze niejest zle;D :) Wkoncu dieta jest dopięta i musi isc . A i mam pytanie jeszcze jedno bo lece suste 1-10 i 10-20 Prop+ Tren lub Winstrol+Prop zastanawiam sie wlasnie;) W ktorym tygodniu przybić Hcg jak cos:)? W 10-20 tygodniu bede robil lekko redukcije bardziej ubicie miesnia i zrzucenie tluszczu troche wiadomo aeroby beda i dieta leciutko na ujemnym minusie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3024 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 9628
Dobry mix bralem sporo miesiecy temu klepalo dobrze ale są lepsze

hcg mozesz bic przez caly cykl ale jak nie ma takiej potrzeby to tydzien po ostatnim strzale 2500 week mozesz tez e4d ja tak bilem i bylo ok ale zaraz pewnie napisza co o tym mysla

Zmieniony przez - Dexteros12 w dniu 2012-12-18 17:23:56
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 96 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2346
Z tego co pamietam opinie ludzi itp Pare miesiecy temu klepał Wrecz Cudownie ale teraz chyba cos sie roz..... i coraz wiecej widze opinie ze sredni i ze zanizone steżęnie. Hmm no zobaczymy za 1-2 tygodnie czego wart
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 25786 Napisanych postów 260523 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1333362
mozesz dać hcg w ok 6-7 tyg 12-14 i na koniec

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-rafaltreningi@protonmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 96 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2346
Dam w 12-14 i potem na koniec calego cyklu hcg + clomid 24 tabletki i powinno byc okey chyba:) dzieki jeszcze raz
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

SZYBKIE PYTANIE - HCG

Następny temat

AI (naturalne) - preparaty i dawki

Zestaw 1