SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Rzeźba do wakacji

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2357

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 65
Płeć : mężczyzna

Wiek : 18

Waga : 75

Wzrost : 186

Cel treningowy : rzeźba, większa masa mięśniowa

Staż treningowy na siłowni : 6 miesięcy z przerwami

Uprawiane inne sporty :

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : sztanga, atlas, sztangielki

Dieta :

Przeciwskazania medyczne : brak

Zażywane suplementy : żadne


Witam, otóż w sprawach siłowni jestem zielony, naprawdę próbowałem oglądać różne filmy na youtube, czytałem poradniki jak łączyć partie mięśniowe, próbowałem ale uznałem że nie dam rady znaleźć odpowiedzi na wszystkie pytania więc piszę tutaj.
Otóż chciałbym się przede wszystkim dowiedzieć czy dam radę w ciągu 4 miesięcy zbudować rzeźbę, ogólnie to jestem średnio zbudowany, obwód bioder wynosi około 93, a klatki 96.
Chciałbym zbudować rzeźbę powiedzmy nie taką jak widzę na okładkach itd, ale chociaż zbliżoną, żebym nie miał żadnego zwisającego tłuszczu, i w miarę proporcjonalną, umieśniona sylwetkę.
Czasu na trening mam dość sporo, jestem w stanie poświęcić 1,5-2h dziennie, ale słyszałem że wystarczy mi 3-4 dni treningu w tyg.
Czy możliwe jest jednoczesne spalenie tkanki tłuszczowej oraz nabranie masy mięsniowej?
Nigdy nie ćwiczyłem regularnie więcej niż 3-4 tygodnie
Proszę o rady, o pomoc w dobraniu ćwiczeń, ile ćwiczeń przypada na daną partię mięśniową.
Pierwszy raz decyduje się na szukaniu pomocy na forach, czy to w ogóle możliwe zbudować taką sylwetkę?

Dodam jeszcze że mam możliwość korzystania z orbitreka, czy mogę biegać na nim codziennie bez utraty mięśmi?



Zmieniony przez - Firsttimer w dniu 2016-02-08 19:27:09
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120