SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Rower Unibike

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 11507

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 344 Wiek 40 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 1898
Jestem kompletnym laikiem rowerowym. Jednak chciałbym sobie sprawic rowerek. Miałby on sluzyc do jazy po ulicach, lasach itp. Zadne skakanie. Interesuje mnie taki model Unibike http://www.unibike.pl/rowery/evolution.html. Warto??? A w ogole to powiniennem kupowac rower z serii MTB, czy moze Cross. Nie wiem, jaki rower lepiej wykorzystam. Moze lepiej taki:http://www.unibike.pl/rowery/crossfsgts.html. Dzieki.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 121 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 855