Cena za która sprzedaje rower jest bardzo atrakcyjna, ponieważ owiele wiecej pieniedzy w niego włorzyłem. Aha rowerek jest bardzo zadbany, rama ma specjalne naklejki żeby się nie wycierał lakier od linek.
<BR><BR>
Osprzet:<BR><BR>
<B> Rama<B> - Rotor niemiecka firma mało znana w Polsce, rama jest podwujnie cieniowana
łączona z rurek kinesis, wazy 1600 g, rozmiar 18,5, posiada adapter pod tylny hamulec
tarczowy <BR>
<B> Amortyzator:</B> - NRX 9000 <BR>
skok 80 mm <BR>
golenie gorne 28,6 mm <BR>
rura sterowa a-head 1 1/8 mm 25 cm <BR>
tłumienie: bierne <BR>
System: sprężyna, elastomer <BR>
Nadaj sie pod hamulec tarczowy <BR>
Regulacja tłumienia <BR>
Stan techniczny idealny. Wizualnie ma kilka rysek i troche starte golenie z racji tego ze
fabrycznie pomalowane one byly imitacja teflonu.<BR>
<B> Stery </B>Ritchey Scuzy Logic Comp - kulkowe<BR>
<B> Wspornik kierownicy</B> - Mongose cieniowany<BR>
<B> Kierownica </B> - X - tasy podwujnie cieniowana <BR>
<B> Manetki Grip Shift </B> - Neos prawa 8 i lewa 3<BR>
<B> Chwyty kierownicy</B> - Author - nowiutkie<BR>
<B> Pancerze <B> - teflonowe <BR>
<B> Linki<B> - ze stali nierdzewnej<BR>
<B> Wszpornik siodła<B> - Accent cieniowany<BR>
<B> Hamulec tylny<B> - YPK Carbonowy z prowadzeniem rownoległym klockow lrzejszy od xt
okładziny BBB <BR>
<B> Klamka tylniego hamulca - YPK carbonowa, na dwa palce
<B> Przezrutka tył<B> - Shimano XT - ma lekko zadrapany napis xt z bliska to widac <BR>
<B> Przerzutka przod - Shimano LX
<B> Koło przod <B> - piasta shimano STX 36 otworów z zaciskiem shimano obręcz Vuelta
Typhoon z tasma Continental (pomarańczowa), szprychy DT nierdzewne czarne <BR>
<B> Koło tył <B> - piasta shimano LX 36 z otworów z zaciskiem shimano, obręcz Vuelta
Typhoon z tasma Continental (pomarańczowa), szprychy DT nierdzewne czarne.<BR>
<B> Detki - Kenda <BR>
<B> Opony tył i przod - Panaracer Smoke 2.1 koła sa nowiutkie nic nie starte<BR>
<B> Korba - Sachs Quarc - ma w nie których miejscach rdzę <BR>
<B> Pedały - nie pamietam firmy shimano deore lx <BR>
<B> Wkład suportu - Deore<BR><BR>
Jedyny problem w roweze jest taki ze trzeba wymienic wkład suportu, na krutszy ponieważ przerzutka przednia nie chce przerzucic na najwieksza zebatke, to można zrobic bez problemu w jakims serwisie rowerowym, a stray wkład sprzedac albo samemu zrobic to w domu
Niedługo bede miał fotki tej bryki