SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja - aktualna dieta, co dalej?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2330

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 58 Wiek 7 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1213
Witam ponownie, po prawie 3 miesiącach redukcji :)

Od lutego trochę wziąłem się za siebie, więc pierwszy raz od nigdy zapisałem się na siłownię. Chwilę później wszedłem na dietę redukcyjną, i już prawie 3 miechy się jej trzymam.

Udało mi się pozbyć z organizmu 12 zbędnych kilogramów - z 81,5kg zszedłem do 69,5kg. Teraz waga trochę się zatrzymała, więc pewnie powinienem ścinać kalorie/węgle, albo zwiększać wysiłek - więc proszę o wskazówkę co dalej.

Wstawiam dwa przykładowe dwa dni diety rozpisane - mniej więcej taka, z jaką zaczynałem (i wtedy była zbyt mała - dorzuciłem do niej białka i tłuszczy, teraz, mając 12kg mniej, uznałem, że może być odpowiednia).







Wiem, że płatki Nesvita nie były dobrym wyborem na śniadanie, mimo to zbyt mi zasmakowały, żeby się ich pozbywać z diety :)
Warzywa są losowe, nie przykładam zbyt większej wagi do ich doboru, jakie akurat mam pod ręką, takie jem.
Masło orzechowe dodałem niedawno, uznając, że mam niedobór tłuszczy - własnoręcznie robione z ziemnych, włoskich, kokosa, migdałów, słonecznika, sezamu i oliwy z oliwek - nie wiem, czy nie za dużo go w diecie - ale poza tym nie stosuję kompletnie innych tłuszczy. Do tego 3x dziennie Omega w kapsułkach.

Pytanie brzmi, co dalej? Waga trochę stanęła w miejscu - więc, tak jak pisałem, albo mam słabą dietę, albo zbyt dużo kcal, albo zbyt mało ruchu. Jakby nie patrzeć, aktualna waga powoli zaczyna mnie satysfakcjonować - jednak niby jeszcze zostało trochę fatu na dolnych partiach brzucha.

Może tymczasowo przerwać redukcję, i zacząć masować? Pod fatem nie mam zbyt dużo mięśni, więc nie chcę zbyt anorektycznie wyglądać. Czy docisnąć redukcję do 60-65kg (i co wtedy zmienić w diecie, żeby utrzymać tempo utraty 1kg/tydzień), i wtedy przejść na zerowy bilans, a potem na masę?



Płeć: Mężczyzna

Wiek: 21

Waga: 69

Wzrost: 178

Obwód klatki: -

Obwód ramienia: -

Obwód talii: -

Obwód uda: -

Obwód łydki: -

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: 19% - według wagi łazienkowej, IMO raczej koło 16% - mogę być w błędzie

Aktywność w ciągu dnia: Praca siedząca 8h/dziennie

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: Siłownia - 3x / tydzień - trening obwodowy 45min-60min + aeroby 30 min
Basen - 2x / tydzień - 45min
Aeroby - 2x / tydzień na czczo - 30 min - dopiero je dorzuciłem do planu dnia
6 Weidera - 7x / tydzień


Odżywianie: Obecnie stała dieta redukcyjna (opisana w temacie), z lekkimi zmianami co jakiś czas, bez jakichkolwiek cheatów.

Cel: poprawa estetyki i proporcji

Ograniczenia żywieniowe: Brak

Stan zdrowia: W porządku

Preferowane formy aktywności fizycznej: J.W - mogę zwiększyć jeszcze trochę treningi, ale już powoli kończy mi się wolny czas w ciągu dnia :)

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: Jedynie zielona herbata, BCAA i Omega-3

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: Nie planuję, jest taka możliwość.

Stosowane wcześniej diety: Redukcyjna zbilansowana, od 3 miesięcy

Zmieniony przez - frisko w dniu 2011-05-09 19:40:37

Zmieniony przez - frisko w dniu 2011-05-09 20:42:50
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 58 Wiek 7 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1213
Podbijam - pomoże ktoś w podjęciu decyzji? :)
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

DIETA DO POPRAWY (dla prawdziwych twardzieli) - wymagający

Następny temat

Mała ilosc białka