SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pytanie do łysoli%-)

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2604

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 577 Wiek 33 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 5049
Ostatnio ogoliłem głowe na zero tylko ze na nastepny dzien już czuc takie minimalne szrstokść włosów:/ Czy da sie coś zrobić zeby utrzymać cały czas głowe na zero znaczy sie jakies kremy na mniejszy zarost czy coś. Jestem zielony w tym temacie wiec prosze o wyrozumiałośCzy ci co so łysi to co ile oni golą głowe mniej wiecej??
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51569 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Jakie za duże wydatki?
Ja lecę średnio 2 razy na tydzień a miesięczny koszt to ok 1.5 zł
Jeden "pendzelek", jedna tupka kremu do golenia (starcza na parę miechów), jedna maszynka gilette mach 3 (też na jakiś czas starcza) i zero zacięć (wprawa).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 2696 Wiek 33 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 31115
zabierz tacie (albo mamie ) taka maszynke do golenia co zyletki ma i sobie przejedz oczywiscie jakiejs pianki moglbys uzyc

We gonna break

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 650 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 13440
swego czasu 2-3 razy w tygodniu. Szybki zabieg masz 5 min- zalezy od maszynki kremow ini nic na zarost nie stosowalem. Wez mete to same wlosy wypadna i bedzies zmial z głowy -ŻART TAKI

####pomogłem? kliknij www.pajacyk.pl ####

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący