SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem ze zdobywaniem masy!!Proszę o pomoc!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 726

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 690 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 18859
Witam,
Od jakiegoś czasu zaobserwowałem u siebie,że nie idzie mi zbytnio masa.Przytyłem co prawda 2,5kg ale wydaje mi się ,że to poszło w większości w tłuszcz. Ćwiczę stale od około 8 miesięcy z ok. tygodniowymi przerwami co jakiś czas.Do tego brałem niedawno kreatynę i biorę BCAA.Jaki może być powód zastoju w nabieraniu masy?? Czy to musi być stagnacja??

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 18

Waga: 91-92,5

Wzrost: 190

Cel treningowy: masa

Staż treningowy na słowni: 1

Uprawiane inne sporty: koszykówka,wspinaczka

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): ławeczka,sztanga,sztangielki,
wyciąg dolny i górny z różnymi chwytami


Dieta: Staram się trzymać ogólnych zasad odżywiania i spożywać posiłki przed i po treningu.

Przeciwskaznania medyczne: ----

Zażywane suplementy: niedawno skończony cykl na kreatynie,BCAA Olimpu,Gain Bolic Olimpu

Zmieniony przez - GhostRecon w dniu 2008-10-01 16:29:23

Kto pyta, nie błądzi

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 9858 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 59190