SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prośba o trening dla dziewczyny,14 lat.

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 965

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez BPL-G z działu Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 21
Witam,dosłownie kilka minut temu założyłam konto na tym oto forum. Moją intencją co do tego jest byście pomogli mi ułożyć plan ćwiczeń i ewentualnie dietę.No więc tak:
Mój wiek: 14 lat
Wzrost: 168cm
Waga: 52-54 kg

I z informacji to by było na tyle,niestety nie wiem jaki mam obwód np.brzucha lub uda. Jestem kompletnie zielona w tych tematach,dlatego zwracam się do was o pomoc. Nie wiem co mogę wam jeszcze podać. No cóż jestem wysportowana. Może podam wam moje osiągnięcia np. z lekcji wf z lekkiej atletyki byście mogli mniej więcej mnie ocenić i wywnioskować coś na tej podstawie.
Skok w dal: 4,60m
60m:9,2
Pchnięcie kulą: 7,3m
Może te informacje się przydadzą. Ogółem chodzi mi byście pomogli mi ułożyć trening na siłę,wytrzymałość i mięśnie brzucha. Ćwiczyłam kiedyś hantlą 3 kilową,trwało to może jakieś 4 miesiące. Swojego czasu robiłam także serię przysiadów i pompek,oraz skrętoskłonów. Jeśli popełniłam jakieś błędy, nie sprawdziłam źródeł stron to prosze również o podawanie linków i rad. Bo jak wspomniałam jestem nowa i nie wiem jeszcze jak się za to zabrać. Podałam kilka,pewnie mało istotnych informacji na mój temat.

Z góry dziękuję i oczekuję na pomoc
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 693 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7218
...
Napisał(a)