SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomozcie prosze

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 6243

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10973 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Bardzo prosze o fachowa porade. Waze 73 kilo, nie widac tego po mnie ale chce sie z ok 20 kilogramami pozegnac. Od ok miesiaca chodze codziennie na fitness, cwicze kick boxing, body work, bbs, fatburning, step....Codziennie 2 godzinki intensywnego ruchu. I nie chudne. Zjadam porzadne sniadanie, owoce w ciagu dnia i na obiad cos z weglowodanami, makaron, ryz, mieso. Wieczorem pomidory i salate. Czy cos robie zle? Acha, przed kazdym treningiem pije 20ml L-Karnityny.
Agnieszka
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 86 Napisanych postów 17398 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 79160
lekarz !
porady na odleglosc sa w takim przydaku niewskazane

Jak jesz - tak zyjesz
Wiedza to podstawa
Doradca w dziale Alternatywna Droga
HighCarbGainDietLyleApproved
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 86 Napisanych postów 17398 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 79160
Witaj
Dieta to podstawa

Opisz jesli mozesz swoj dotychczasowy typ odzywiania a takze wzrost. Nie schudlas ani kilograma ?



Jak jesz - tak zyjesz
Wiedza to podstawa
Doradca w dziale Alternatywna Droga
HighCarbGainDietLyleApproved
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10973 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816


Kiedys wazylam 52-54 kilo , potem poszlam do pracy i objadalam sie jak oszalala, nawet nie zauwazylam kiedy osiagnelam magiczny punkt 77 kilo!
Dziekuje ze sie odezwales
Schudlam ok 3-4 kilogramow, ale kiedy np sie mierze, w cm nie widac wielkiej roznicy, 2 cm w udach, 1 cm w talii. Do tej pory odzywianie totalnie niezdrowe, nieregularne, pelne slodkosci, kotletow itd. Ale od ponad miesiaca naprawde napieram, zero slodyczy, zdrowe sniadanka, dzien dieta pelna owoco, warzyw. Moze po prostu potrzeba wiecej czasu, ale zaczynam tracic cierpliwosc. Moze powinnam odstawic L-Karnityne? Zaczynam obsesyjnie myslec tylko o tym zeby nie wychodzic z fitness klubu. W ten weekend zaplanowalam po 4 godziny dziennie...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 86 Napisanych postów 17398 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 79160
Kiedys wazylam 52-54 kilo , potem poszlam do pracy i objadalam sie jak oszalala, nawet nie zauwazylam kiedy osiagnelam magiczny punkt 77 kilo!
KAZDY JAKOS ZACZYNA

Dziekuje ze sie odezwales
OD TEGO TUTAJ JESTESMY

Schudlam ok 3-4 kilogramow, ale kiedy np sie mierze, w cm nie widac wielkiej roznicy, 2 cm w udach, 1 cm w talii.
SWIETNIE ! JESTES NA DOBREJ DRODZE DO ODCHUDZANIA SZCZEGOLNIE ZE JESTES KOBIETA - A KOBIETY MAJA TO DO SIEBIE ZE NA EFEKTY DIETY MUSZA CZEKAC TROCHE DLUZEJ NIZ MEZCZYZNI. JEDNAK TEMPO SPADANIA WAGI JEST ODPOWIEDNIE I CO NAJWAZNIEJSZE (MOZE TO CIE PRZEKONA) ZDROWE! PRZY TYM TEMPIE OGRANICZASZ (A WLASCIWIE WYKLUCZASZ) EFEKT JOJO ORAZ MASZ PEWNOSC ZE SPADKI SA SPADKAMI TLUSZCZU A NIE MASY MIESNIOWEJ.
MOIM ZDANIEM POWINNAS UTRZYMAC TO TEMPO

Do tej pory odzywianie totalnie niezdrowe, nieregularne, pelne slodkosci, kotletow itd. Ale od ponad miesiaca naprawde napieram, zero slodyczy, zdrowe sniadanka, dzien dieta pelna owoco, warzyw.
MOGLABYS OPISAC CO JESZ W TAKI PRZYKLADOWY DZIEN ?

Moze po prostu potrzeba wiecej czasu, ale zaczynam tracic cierpliwosc.
TO NORMALNE ZE KAZDY CHCIALBY EFEKTOW PO TYGODNIU JEDNAK TUTAJ SPRAWA WYGLADA INACZEJ ...PO PROSTU BADZ CIERPLIWA - POCIESZE CIE ZE JESTES NA BARDZO DOBREJ DRODZE

Moze powinnam odstawic L-Karnityne?
OGOLNIE L-KARNITYNA NIE JEST PREPARATEM DOBRYM ZE WZGLEDU NA STOSUNEK CENA/ILOSC. PO PROSTU ABY DZIALALA JAK NALEZY - POWINNO SIE BRAC O WIELE WIEKSZE DAWKI NIZ ZALECANE I PRZEZ DLUZSZY OKRES CZASU CO JEST STRAASZNIE NIEOPLACALNE JAK NA NASZE POLSKIE WARUNKI
JESLI JEDNAK MASZ - PIJ. ALE DRUGIEGO OPAKOWANIA KUPOWAC NIE MUSISZ ...CHYBA ZE PSYCHIKA TRZYMA CIE PRZY TYM SUPLEMENCIE.

Zaczynam obsesyjnie myslec tylko o tym zeby nie wychodzic z fitness klubu. W ten weekend zaplanowalam po 4 godziny dziennie...
NIE !! WIECEJ NIE OZNACZA LEPIEJ ! POWINNAS ZROZUMIEC ZE MOZESZ OSIAGNAC ODWROTNY DO ZAMIERZONEGO - EFEKT. DLUZEJ CZASU W FITNESS KLUBIE = WIECEJ SPALONYCH KALORII (JESLI CWICZYSZ) = WIEKSZE SPADKI (ZALEZNIE OD TEGO ILE JESZ) = NIEZDROWE TEMTO UBYTKU WAGI LUB ZAPRZESTANIE JEJ ...(JESZ MALO I CWICZYSZ DUZO CO W EFEKCIE DAJE BARDZO DUZY DEFICYT KALORII CO POWODUJE OBNIZENIE METABOLIZMU SPOCZYNKOWEGO ORAZ SPADEK MIESNI A TEGO CHYBA NIE CHCESZ)

pozdrawiam

Jak jesz - tak zyjesz
Wiedza to podstawa
Doradca w dziale Alternatywna Droga
HighCarbGainDietLyleApproved
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10973 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Przykladowy dzien w tym ``poprzednim zyciu``, tzn przed odchudzaniem?
Sniadania zero, ok 10:00 jakas slodka bulka i kawka oczywiscie, na obiad pizza albo kotlecik z ziemniaczkami. Slodycze ok 14:00-15:00 i kolejna kawka (z tlustym mlekiem oczywiscie). A najlepiej zarcie wchodzilo mi wieczorem. I tu juz wolna amerykanka, co tylko bylo w lodowce, nawet o 24:00!
Do L-Karnityny sie przyzwyczailam i na sile wmawiam sobie ze ona pozwala mi wytrzymac te 2 godziny napierania w fitnessie, ale jesli mowisz ze drugiej butelki nie musze kupowac to nie kupie
Jedyne dobre co zauwazylam ( i inni tez) ze cialo nabralo jakis kobiecych ksztaltow, tzn bardzo ladnie zarysowala sie talia, troche wysmuklilam ramiona i tylek troche sie podniosl
Faktycznie za szybko oczekuje sukcesow, po tylu latach nie robienia niczego.Cwiczenia po prostu mi sprawiaja przyjemnosc bo widze ze moge wiecej i wiecej. I mam nadzieje ze sie nie poddam. Zegnaj rozmiarze 40-42!
Dziekuje za slowa otuchy, tego mi bylo trzeba.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10973 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Aha , i prosiles o przykladowy dzien z terazniejszej diety:

07:00 owsianka lub jajko na miekko + tost z czyms, np z szynka
09:30 kanapka z razowego chleba z szynka + czasem jogurt 0%
12:00 obiad ( i tu staram sie jesc normalnie, tzn duzo makaronu bo wiem ze to weglowodany, lub rybe lub kasze z miesem)
15:00 owoce
20:00 pomidorek + salata

Do tego ok 4 litro wody dziennie!

Czy to w porzadku dieta?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10973 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Ja polecam Green Tea OLIMPU + Thermal Pro z SNI... najlepsze zestawienie jakie moze byc ... schudem przy tym w 3 miechy z 20 kg !!!

Greeen Tea jakies 46 zł
Thermal Pro jakies 80-90 zł
+ to co robiłas dotychczas, a obiecuje sie ze niepoznasz sama siebie :)

Cannabis Wiski Annanas ... jeszcze bedzie czas
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 86 Napisanych postów 17398 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 79160
Agnieszko - jestem tylko przelotem wiec zajme sie Toba jutro - przepraszam ale mam braki czasowe mam nadzieje ze bedziesz jeszce troche cierpliwa i nas nie opuscisz

dj_pwu - preferujemy tutaj NAJPIERW diete - potem dodatki - choc o tym - w innym dziale ... i nie porywajmy sie od razu do ECA bo nie ma takiej potrzeby



Jak jesz - tak zyjesz
Wiedza to podstawa
Doradca w dziale Alternatywna Droga
HighCarbGainDietLyleApproved


Zmieniony przez - kanarek w dniu 2003-08-10 23:05:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10973 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Hej Kanarku

Oczywiscie ze Was nie opuszcze Czekam cierpliwie na Twoje porady. Od srody mam urlop i wracam we wtorek 19 sierpnia do pracy, ale bede zagladala i przed urlopem i po urlopie.

Pozdrawiam serdecznie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 108 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 929
Aga/ miesiac cwiczen i diety, waga mniejsza o 3-4kg i mowisz, ze nie chudniesz?! Doskonale! 1kg/tydz przy Twojej wadze to max, powyzej ktorego mozna sobie zaszkodzic (czyt. Kanarek). Jesli rownoczesnie z dieta redukcyjna zaczelas cwiczyc (a wczesniej tego nie robilas) to z jednej strony bedziesz spalala T, a z dugiej budowala M, dlatego wynikow szukaj tez w lustrze, nie tylko na wadze.
Cierpliwosci!!!

Co do odzywiania: troszke musisz poprawic
Na oko ww. jadlospis daje ok 1000kcal/dzien, jak na Ciebie raczej (99%) za malo. Po obiedzie nie jesz nic odzywczego - owoce i warzywa maja b. mala wartosc energetyczna, prawie pomijalna. Do tego brak bialka. Czyli powstaje luka miedzy 12.00, a 7.00 - 19godzin!!! Domyslam sie, ze w miedzyczasie masz jeszcze treningi. Wszytsko powyzej to dla org. juz glodowka! A jej efekty chyba znasz :-[
IMO przy Twojej wadze 1500-1700kcal byloby teraz ok ("na oko").

Jesli chodzi o klasyczna diete wysokoweglowodanowa (niskoT) dobrze byloby na poczatek okreslic ile Twoj org. potrzebuje energii by zaspokoic wszystkie potrzeby, w uproszczeniu ile musisz zjesc by ilosc T w organizmie nie spadla, ani nie wzrosla. Jesli znasz ta wielkosc (np. 2000kcal) i chcesz spalic T -> obnizasz kcal o 15-20% = 1600-1700kcal. Jesli waga nada stoi w miejscu (poczekaj min tydzien) - odejmij kolejne 10-15%. Postaraj sie nie przekraczac jednak poziomu ok 20kcal/kg masy ciala.
Za duze ograniczenie dostarczanej energii spowoduje spowolnienie metabolizmu - zmniejszenie zapotrzebowania na energie, org. zacznie oszczedzac i kiedy tylko mozliwe gromadzic zapasy widzac grozbe glodu. Poza gorszym samopoczuciem, gdy sprobujesz zwiekszyc ilosc jedzenia mozesz wpasc w jojo.
Np. bierzesz kartke i z pamieci spisujesz kilka wariantow dziennych "starego odzywiania", wklepujesz to do jakiegos kalkulatora kcal w excelu (pelno ich bylo na SFD) i wyliczasz srednia z wynikow. Jesli z pamieci wiesz, ze jedzac tyle wage mialas mniej wiecej stabilna (mialy byc to srednie dni, nie skrajnosci) - jestes w domu. Masz przyblizony punkt wyjscia i dalej dzialasz jw. Jesli po kilku (np. 6-8) tyg. pojawi sie stagnacja - nie obnizaj mocniej kcal, a raczej zwieksz ich ilosc o 10-15% i utrzymaj przez 2tyg. Pozniej znow obniz. Pamietaj o cierpliwosci!!! Inna sprawa - im blizej celu, tym trudniej spalac T.

- Uklad % makroelementow (Weglowodany/Bialko/Tluszcze): 50-55/20-25/20-30
- Ilosc posilkow: 5 OK, ale bardziej rownomierne odstepy czasu i rozklad kaloryczny.
- Im mniejszy wskaznik IG (indeks glikemiczny) danego produktu, tym lepiej - patrz wyszukiwarka i ew. Montignac (ale uwazaj na "madrosci" z postu o tym tytule w Odzywianiu!!!). Chodzi mi tylko o IG, nie inne zalozenia tej diety.
- Waz / mierz / ogladaj sie w lustrze w rownych odstepach czasu o tej samej porze dnia, np. co sobote rano, przed sniadaniem. POstaraj sie nie sparwdzac sie w miedzyczasie. Pamietaj, ze co miesiac lapiesz wode (kobiety), ktora wazy i zwieksza obwody. Uwzglednij te czynniki.

Jesli chodzi o diety niskoWW nie wypowiadam sie - sa tu znaacznie madrzejsze osoby i w dodatku praktycy. Prawdopodobnie osiegniesz lepsze efekty, mniejsza restrykcyjnosc energetyczna, ale wymog ograniczenia/wyeliminowania (prawie) weglowodanow, czyli glownie przetworow macznych, ziemniakow, kasz, itp. Dla mnie to zbyt duzo


pozdr,
mbik
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10973 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Witaj mbiku

Dziekuje za porady. Probowalam kiedys obliczac swoje zapotrzebowanie na kalorie i wynik byl ok 1800kcal. Celowo obnizylam ich ilosc bo chce przyspieszyc spadek wagi. Natomiast w zadnym razie nie chce sobie zrobic kuku i dlatego staram sie jesc czesto ale malo i nie ograniczam sie do samych jablek, staram sie jesc roznorodne produkty. Natomiast masz rzeczywiscie racje, ze po godzinie 12:00 juz nie jem nic co ma weglowodany, stad czasem w trakcie treningu (zazwyczaj mam je w godz 18:00 - 20:00) odczuwam po prostu brak sil. Oczywiscie pomimo braku sil napieram te 2 godziny, ale przyznaje ze potem czuje sie wyczerpana az do rana. Potem sniadanko i juz jest lepiej. Pytanie tylko co zjesc przed treningiem np wlasnie o 15:00 zeby dalo mi to troche sily a jednoczesnie zeby nie bylo to zbyt kaloryczne.
Jeszcze jedno pytanie odnosnie roznego rodzaju batonikow typu ``high energy``. Czy zjadanie takiego batonika przed treningiem to dobry pomysl jak dla mnie? Widzialam ze maja strasznie duzo kalorii (jeden batonik Isostar High Energy ma ponad 400 kcal!). Co prawda tluszczu maja niewielkie ilosci i jest to raczej bomba weglowodanowa, ale zanim zaczne sie nimi obzerac to wole spytac
Bardzo Wam dziekuje za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam serdecznie ze slonecznego Wiednia
aga
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

HST-poczatkowe obciązenie?

Następny temat

dieta niskoww dla mnie??

nutloveb