SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pierwszy rowerek treningowy

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2158

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 54
Witam, zamierzam zakupić na zimę mój pierwszy rower stacjonarny. Nigdy nie miałem do czynienia z takim sprzętem i nie znam się na tym. Na razie jeszcze można jeździć normalnie na dworze, ale powoli zaczyna się robić chłodno.
Fundusz jakim dysponuje to ok. 300zł. Rowerek raczej chyba magnetyczny z tego co wyczytałem jest lepszy. No i nie przeszkadza innym domownikom. Znalazłem jeden model ... może ktoś miał z takim do czynienia, albo chociaż ogólnie powie czy jest on coś wart, czy firma jest coś warta ?
Tu wprowadź tekst linku...
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 353 Wiek 37 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 2961
Moim zdaniem szkoda czasu na takie wynalazki. Lepiej zapisać się na siłownię i korzystać z urządzeń, większa motywacja do treningu. Do czego potrzebny Ci ten rowerek, ten trening ma mieć jakiś cel ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 54
Oczywiście, że ma jakiś cel - utrzymanie wypracowanej kondycji przez zimę, do nowego sezonu, aż będzie można znowu wyjść na zewnątrz. Uprawiam amatorsko kolarstwo. Nie są to znowu jakieś nie wiadomo jakie wyprawy, ale te 2000 km zrobiłem w tym sezonie. Nie jest to znowu nie wiadomo ile, ale zima idzie, jakoś trzeba sobie radzić.