SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

POCZĄTKUJĄCY PROSI O POMOC

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 751

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 47 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 162
Witam wszystkich!

Od znajomego dowiedziałem się o tym forum i proszę wszystkich o pomoc.

Od 8 miesięcy wykonuję ćwiczenia aerobowe ( 2 razy tygodniu pływam po 2500 mm i 5 razy w tygodniu rowerek stacjonarny 1 godzina dziennie około 30 km ). Schudłem 20 kilogramów.

W chwili obecnej mam 34 lata i ważę 90 kg przy wzroście 178 cm i bardzo drobne i chude dłonie.

Chciałbym zacząć teraz trening siłowy.

Jestem laikiem w tych sprawach bo nigdy nie wykonywałem ćwiczeń siłowych ale chciałbym bardzo zwiększyć swoją siłę ( którą teraz oceniam bardzo miernie) ,rozbudować wszystkie partie mięśni. oraz wzmocnić dłonie.

Na ćwiczenia mogę poświęcić max: do 2 godzin dziennie.

Proszę o pomoc w kilku sprawach:
1. Jak się odżywiać i jaką dietę mam wybrać aby były najlepsze efekty ( nie mam za bardzo czasu na przygotowywanie skomplikowanych posiłków bo od 6. 00 - 18.00 jestem w pracy a od 18.00 - 20.00 mam czas dla siebie i mógłbym poćwiczyć).
2. Czy łączyć ćwiczenia areobowe ( to jest jazda na rowerze ) lub basen ( sobota i niedziela) z ćwiczeniami siłowymi.
3. Czy powinienem chodzić na sałnę.

Poczytałem trochę na forum ale jako laik nie potrafię sobie ułożyć diety i odpowiedzieć na te pytania.

Będę bardzo wdzięczny za pomoc!!!!!!!!!!!!!!!

Pozdrowienia.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert