SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Początkujący "siłacz" prosi o pomoc:D

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3380

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 209
Witam!!!

Od niespełna 3 tygodni zacząłem trening na siłowni i w domu z hantlami!!! Postanowiłem sie wreszcie wziąć za siebie bo niedawno skończyłem 18 lat i najwyższy czas zacząć dbać o siebie:) Jestem początkujący w kwestii preparatów siłowych:/ Koledzy mówili mi, że stosują białko i kreatyne!!! Ja mam 77 kg i w zasadzie jestem w rozterce... Nie jestem postury żadnego siłacza tylko przeciętnego młodzieńca,że tak powiem:) Czy powinienem zacząć stosować jakąś dietę żeby szybciej przybrać troche miesni?? Może powinienem sie wystrzegać szczególnie jakiś produktów spożywczych??a z kolei zwiększyć spożycie innych okreslonych produktów??Wiadomo,że nie chcę używać żadnych używek, które mogą zaszkodzić mojemu zdrowiu!!! Z tego co wiem to białko brane w odpowiednich ilościach nie jest szkodliwe dla organizmu?? A moze to nie białko powinienem kupić na dobry początek??

Proszę o pomoc!!!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 215 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1159
CZeść Musisz ułozyc sobie najpierw diete na mase trening na mase a puźniej dokupic jakiegos geinerka albo Wegle i białko osobno by dodawac do braków w diecie teraz mozesz dokupic jakies tłuszcze z grupy omega3

Tu Ci podam plan treningowy jak bys chciałz niego skorzystac

Trening na mase 4 dni

Poniedziałek: klatka, triceps
Wtorek: plecy, biceps
Sroda: wolne
Czwartek: barki, kaptury
Piatek: uda, lydki
Sobota: wolne
Niedziela: wolne





Poniedziałek:
Klatka piersiowa:
- wyciskanie sztangi na lawce prostej 4 serie 12,10,8,8 powt.
- wyciskanie sztangi na lawce skosnej glowa w gore 4 serie 12,10,8,8 powt.
- wyciskanie hantli na lawce skosnej glowa w gore 4 serie po 10 powt.
TRICEPS:
-francuskie wyciskanie sztangi lezac do czola 4 serie 10,8,8,6 powt
-prostowanie ramienia ze sztangielka siedzac 4 serie po 8powt.

Wtorek:
Plecy:
- podciąganie na drążku 3 serie po max powt.
- podciaganie konca sztangi w opadzie 3 serie 12,10,8,8 powt.
- podciaganie sztangielki w opadzie tulowia 3 serie 10-8 powt.
- martwy ciąg ze sztanga 3 serie 12,10,8 powt.

Biceps:
- uginanie ramion ze sztanga stojac 4 serie 12-10 powt.
- uginanie ramion ze sztangielkami siedzac (uchwyt mlotkowy) 4 serie 12-10 powt.

Czwartek:
BARKI:
- wyciskanie sztangi zaa karku 4 serie, 12,10,8,8 powt.
- podciąganie sztangi wzdluz tulowia stojac,4 serie 12-10 powt.
- unoszenie ramion ze sztangielkami w opadzie tulowia, 4 serie po 10 powt.

Kaptury:
- wznosy barkow tzw. ‘sztrugsy’ ze sztangielkami 4 serie po 8-10powt.

Piątek:
Uda:
- przysiady ze sztanga trzymana na barkach 4 serie 14,12,10,8powt.
- wyprostny na maszynie siedzac 4 serie po 10powt.
- uginanie nog w lezeniu 4 serie po 10 powt.
Łydki:
- wspiecia na palce stojac ze sztanga na barkach 3 serie 15-20powt.
- wspiecia na palce siedząc 3 serie po 15-20 powt


jak masz jeszcze jakies pytania to pisz na forum a Ci pomozemy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 209
A jak powinna wyglądać prawidłowa dieta?? Wiadomo mam 18 lat i posiłki typu obiad czy kolacja przygotowuje moja mama i nie mam zbytnio wpływu na to co w tym czasie będzie się znajdywało na talerzu:/ Jedynie mogę mieć dietę pomiędzy tymi posiłkami.....

Proszę o pomoc w tej sprawie:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 254 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3374
Zacznij sam sobie przygotowywac wszystkie posilki. Bedzie zdrowiej, i przyda sie na przyszlosc, bo nie zawsze bedzie dla ciebie gotowala mama ;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 209
Racja:) Ale puki co tak niestety jest:/
Co powinienem jeść szczególnie?? Słyszałem, że dobre są takie produkty jak np jogurty czy maślanki:D:D Jakeigo jedzenia powinienem się wystrzegać i co oprócz produktów, które wymieniłem trzeba jeszce jeść w większych ilościach?? :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 328 dni Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4825
poczytaj podwieszone posty, ułóż sobie diete i daj do sprawdzenia tutaj. Daruj sobie kreatyne i białko dodatkowe. DIETA to podstawa w tym sporcie, bez elementarnej wiedzy nie zrobisz nic.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 256 Napisanych postów 13305 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 45257
masz 18 lat chyba możesz powiedzieć żeby zamiast ziemniaków mama robiła ci kasze itp itd

Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 215 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1159
Piersi z Kurczaka kasza ryz twaróg hudy to powinło sie znalezci w twoim dziennym posiłku a wystrzegaj sie arbuzów jak chcesz to moje gg jest w profilu i napisz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 209
Witam ponownie:) Przygotowałem swój projekt diety... może ma on spore braki, ale liczę, że z Waszą pomocą zdołam je właściwie uzupełnić!!!

Oto i on:


Śniadanie:

- Płatki kukurydziane / płatki owsiane
- Napój: ??? ( Nie wiem czy ma być mleko czy może jakiś sok )?
- 2-3 kromki chleba pełno ziarnistego z serem i szynką

Co pare dni można zamienić płatki na jajeczniczkę ( z ilu jajek najlepiej i czy może być z dodatkiem szynki )

----> w wakacje trening poranny na siłowni z powodu do południowego karnetu


drugie śniadanie:

- chleb słonecznikowy z serkiem wiejskim
- jogurt

( może przydały by się jeszcze jakieś dodatki warzywne lub owoce?? )

Obiad ( nie mam na niego wpływu ) ale może są jakieś najbardziej potrzebne obiadowe składnik ?? Wiem, że dobry jest ryż i kasza…..


Podwieczorek:

- banan ( 1 czy 2 sztuki ?? )
- jabłko
- dalej pomysły się kończą…:/


--- > Trening z hantlami


kolacja

- pierś z kurczaka z ryżem / tuczyk
-jogurt
- 2 jajka
- maślanki z serem i szynką

Liczę na Waszą pomoc, ponieważ wiem, że w tym programie dietowym trzeba coś napewno zmienić !!!



Zmieniony przez - Tomason101 w dniu 2007-07-04 00:31:54

Zmieniony przez - Tomason101 w dniu 2007-07-04 00:32:48
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 215 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1159
zamiast kukurydzianych daj owsiane
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pomóżcie ułozyć diete

Następny temat

Dieta do sprawdzenia

nutloveb