SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odchudzanie - pytania i problemy.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 898

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 687
Witam. Na wstepie chcialbym zaznaczyc, ze jestem kompletnie zielony w sprawach dietetyki czy treningu. Po prostu pewnego dnia spojrzalem w lustro i pomyslalem "kurza twarz (no tu tak troche inaczej bylo), trzeba sie za siebie w koncu wziac."

Ogolem od 2 tygodni staram sie zmieniac nawyki zywieniowe, wydaje mi sie, ze ze skutkiem pozytywnym. Ograniczylem ilosc przyjmowanych kalorii do ~1500, z tlustych hamburgerow, schabowych z ziemniakami, pizz przerzucilem sie na warzywka, owocki, chude miesa, ryby... zamiast koli pojawila sie woda. Nie ustalilem jednak konkretnej diety z jednej, prostej przyczyny - nie umiem :). Po prostu poczytalem troche tematow i staram sie ukladac posilki w miare rownomiernie.

Do sedna. Czy takie drastyczne (przynajmniej dla mnie) obnizenie ilosci kalorii nie bedzie nioslo za soba jakichs nieprzyjemnych konsekwencji poza lekkim glodem od czasu do czasu?

Mam jeszcze inne pytanie. Mianowicie mam silownie rzut beretem, ale nie mam pomyslu na treningi. Nie wiem, ile serie, kiedy, co, gdzie, jak.. Trenera tam nie ma, na razie po prostu robie rozgrzewke, rowerek, rundka po przyrzadach, ale nie mam na to pomyslu.

Pomozecie? ;]

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 17

Waga: 94,5

Wzrost: 185

Obwód klatki: nie znam

Obwód ramienia: nie znam

Obwód talii: nie znam

Obwód uda: nie znam

Obwód łydki: nie znam

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: 20-25%

Aktywność w ciągu dnia: Szkola, 8-16

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: Przewaznie wfy, pila, dotychczas bez uregulowanych wizyt w koksowni czy basenie

Odżywianie: Wczesniejsze odzywianie bylo takie, ze mam 20kg nadwagi ;]. 3 tluste posilki + dojadanie.

Cel: redukcja rozłożona w czasie