Witam mam 18 lat. Chciał bym schudnąć około 20 kg jak mam to zrobić? od dwóch miesięcy biegam ale nie dało to rezultatów oprócz lepszej kondycji.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź
...
Napisał(a)
Dieta, czyste jedzenie, polecam dział odżywianie. Podstawa to obliczenie swojego zapotrzebowania kalorycznego, możesz to zrobić ze wzoru lub za pomocą kalkulatora ( pierwsza opcja znacznie lepsza) podstawa to aktywność fizyczna i deficyt kaloryczny czyli ucinasz ok. 300 -500 kcal od zapotrzebowania, które masz żeby utrzymać wagę, dieta i cardio (bieżnia, bieganie, rowerek, orbitrek)
"Ten, kto nigdy nie upadł, nie wie, jak się podnieść" - Fedor Emelianenko
...
Napisał(a)
Jak mam zbudować odpowiednią dietę? Nie mam w tym Doświadczenia a w moim mieście nie ma dietetyka.
...
Napisał(a)
Witam,
jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.
Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie
http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny
Pozdrawiam.
jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.
Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie
http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny
Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
fllorekJak mam zbudować odpowiednią dietę? Nie mam w tym Doświadczenia a w moim mieście nie ma dietetyka.
No właśnie, poczytaj dział odżywienia. 10 zasad zdrowego żywienia, poprzeglądaj tematy ludzi w tym dziale. Polecam najpierw poczytać a później wziąć się za układanie diety. Pozdrawiam