SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena diety

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1316

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15
Chciałbym poprosić bardziej doświadczonych o ocenę formy moich treningów oraz sposobu odżywiania. Duża część tych informacji znajduje się w ankiecie ale opiszę wszystko jeszcze raz i bardziej dokładnie:

Poniedziałek:
- 6.00 śniadanie: 2-3 jaja sadzone z szynką i żółtym serem + dwie kromki chleba ciemnego z masłem + kawa zbożowa lub mleko
- 7.00-7.45 trening: spinning 45min (ok. 600kcal)
- 9.00 2-gi posiłek: płatki owsiane (100g) z mlekiem (300ml) + rodzynki i słonecznik (po 20g)
- 12.00 3-ci posiłek: pierś z kurczaka (100g)+ warzywa różne (200g)
- 15.00 4-ty posiłek: jak 3-ci
- 17.00 5-ty posiłek (przed treningiem siłowym): porcja białka (20g) z mlekiem (150ml)
- 17.00-19.00 trening siłowy: brzuch+klatka+triceps
- 19.00 6-ty posiłek: porcja białka (20g) z mlekiem (150ml) + banan

Wtorek:
- 6.00 śniadanie: 2-3 jaja sadzone z szynką i żółtym serem + dwie kromki chleba ciemnego z masłem + kawa zbożowa lub mleko
- 7.00-7.45 trening: spinning 45min (ok. 600kcal)
- 9.00 2-gi posiłek: płatki owsiane (100g) z mlekiem (300ml) + rodzynki i słonecznik (po 20g)
- 12.00 3-ci posiłek: pierś z kurczaka (100g)+ warzywa różne (200g)
- 15.00 4-ty posiłek: jak 3-ci
- 18.00 5-ty posiłek: bułka (duża) z masłem, białym serem i miodem; lub omlet z warzywami (fasola, marchewka, kukurydza)
- 19.00-20.00 koszykówka

Środa:
- 6.00 śniadanie: 2-3 jaja sadzone z szynką i żółtym serem + dwie kromki chleba ciemnego z masłem + kawa zbożowa lub mleko
- 7.00-7.45 trening: spinning 45min (ok. 600kcal)
- 9.00 2-gi posiłek: płatki owsiane (100g) z mlekiem (300ml) + rodzynki i słonecznik (po 20g)
- 12.00 3-ci posiłek: pierś z kurczaka (100g)+ warzywa różne (200g)
- 15.00 4-ty posiłek: jak 3-ci
- 17.00 5-ty posiłek (przed treningiem siłowym): porcja białka (20g) z mlekiem (150ml)
- 17.00-19.00 trening siłowy: brzuch+barki+biceps
- 19.00 6-ty posiłek: porcja białka (20g) z mlekiem (150ml) + banan

Czwartek:
- 6.00 śniadanie: 2-3 jaja sadzone z szynką i żółtym serem + dwie kromki chleba ciemnego z masłem + kawa zbożowa lub mleko
- 7.00-7.45 trening: spinning 45min (ok. 600kcal)
- 9.00 2-gi posiłek: płatki owsiane (100g) z mlekiem (300ml) + rodzynki i słonecznik (po 20g)
- 12.00 3-ci posiłek: pierś z kurczaka (100g)+ warzywa różne (200g)
- 15.00 4-ty posiłek: jak 3-ci
- 18.00 5-ty posiłek: bułka (duża) z masłem, białym serem i miodem; lub omlet z warzywami (fasola, marchewka, kukurydza)
- 19.00-20.00 koszykówka

Piątek:
- 6.00 śniadanie: 2-3 jaja sadzone z szynką i żółtym serem + dwie kromki chleba ciemnego z masłem + kawa zbożowa lub mleko
- 7.00-7.45 trening: spinning 45min (ok. 600kcal)
- 9.00 2-gi posiłek: płatki owsiane (100g) z mlekiem (300ml) + rodzynki i słonecznik (po 20g)
- 12.00 3-ci posiłek: pierś z kurczaka (100g)+ warzywa różne (200g)
- 15.00 4-ty posiłek: jak 3-ci
- 17.00 5-ty posiłek (przed treningiem siłowym): porcja białka (20g) z mlekiem (150ml)
- 17.00-19.00 trening siłowy: brzuch+plecy
- 19.00 6-ty posiłek: porcja białka (20g) z mlekiem (150ml) + banan

Sobota, Niedziela:
- 8.00 śniadanie: 2-3 jaja sadzone z szynką i żółtym serem + dwie kromki chleba ciemnego z masłem + kawa zbożowa lub mleko
- 12.00 2-gi posiłek: makaron z białym serem, jogurtem, cukrem
- 15.00 3-ci posiłek (obiad): mięso (kurczak lub wołowina) z ryżem (lub ziemniakami,soczewicą,makaronem) + surówka, czasem zupa (brokułowa, kalafiorowa, pomidorowa...)
- 18.00 4-ty posiłek: bułka (duża) z masłem, białym serem i miodem; lub omlet z warzywami (fasola, marchewka, kukurydza)


Czasem w miejsce płatków owsianych z mlekiem jem sałatkę warzywną z tuńczykiem.

To tyle jeśli chodzi o trening i odżywianie. Jestem gotowy na dowolne potrzebne zmiany w jedzeniu. Treningu wolałbym raczej nie zmieniać (zresztą uważam że jest w porządku).

Ważę 90 kg przy wzroście 180cm. Według różnego typu pomiarów (między innymi waga z pomiarem tk. tłuszczowej) mam ok.13% tłuszczu w organiźmie. Moim celem jest waga pomiędzy 85-90kg (nie ma to aż tak wielkiego znaczenia) przy udziale tk.tłuszczowej poniżej 8%. Prosiłbym o ocenę odżywiania i treningów pod kątem osiągnięcia tego właśnie celu.

Takie treningi i odżywianie stosuje od 2 miesięcy. Zaobserwowalem spadek około 10% wzrost siły, natomiast waga i tk. tłuszczowa właściwie nie "drgnęły" (różnice rzędu +-1% czyli raczej błąd pomiaru).

Z góry dziękuje za fachowe oceny i uwagi. Postaram się również udzielić dodatkowych informacji jeżeli takie będą potrzebne.

Adam

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 26

Waga: 90

Wzrost: 180

Obwód klatki: 111,5

Obwód ramienia: 40,5

Obwód talii: 89

Obwód uda: 60,5

Obwód łydki: 42,5

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: 13

Aktywność w ciągu dnia: praca siedząca przez 8,5h dziennie pn-pt

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: 1)spinning - 5x w tygodniu (pn-pt) o 7 rano
2)trening siłowy - 3x w tygodniu (pn,sr,pt) o 17
3)koszykówka - 2x w tygodniu (wt,czw) popołudniu


Odżywianie: jem głównie jaja sadzone, płatki owsiane z mlekiem, kurczak z ryżem lub warzywami (marchewka, groszek, soczewica, kalafior, brokóły itd.), lubię praktycznie wszystko:)

Cel: poprawa estetyki i proporcji

Ograniczenia żywieniowe: nie ma

Stan zdrowia: stan ogólny bardzo dobry

Preferowane formy aktywności fizycznej: trening taki jak do tej pory

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: raczej nie stosuje suplementów (wyjątek to białko w bardzo ograniczonych ilościach - jedynie wokół treningu siłowego)

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: wolałbym nie

Stosowane wcześniej diety: tylko to co opisałem w punkcie o odżywianiu
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2701 Napisanych postów 50582 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 341165
tzn na ryby chodzisz?

dieta mi się nie podoba.

wiesz jak wygląda poziom tkanki tłuszczowej poniżej 8%?

Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2007-12-13 14:07:54

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 278 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2235
sila spadla, czy wzrosla, bo nie rozumiem...

co do diety:

podlicz kcal, podaj sumy i zapotrzebowanie jakie sobie podliczyles...

no i wyrzuc bulki i banany z ostatnich posilkow... miod tez nie na ostatni... zolty ser - jak mozesz to wyrzuc w ogole... nie jedzenie po treningu kosza - napraw...

tluszczu masz wiecej niz 13% moim zdaniem, ale o kilka procent tylko.

Co to znaczy porcja bialka?? takiego z puszki tak??

mleko jest ok, ale cos duzo go pijesz - nie wiem czy nei za duzo... (poza tym chyba nie 3,2%?? 1,5%, albo 2% takie pijamy )

...Bądź skałą i rzeźbiarzem...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

po treningu

Następny temat

prosze o oceny treningui suplementacji

NutLove