SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Mięśnie brzucha - trening do oceny.

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 846

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

15

Waga

75

Wzrost

182

Staż treningowy

piłka ręczna od 5 klasy

Obwód pasa

75

Obwód klatki piersiowej

98

Obwód uda

54

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

piłka ręczna w roku szkolnym 4 razy w tygodniu w sierpniu klub powstaje w naszym miasteczku wiec bedzie non stop. Bieganie codziennie po 30 minut cel spalanie tkanki tluszczowej, basen 2 razy w tygodniu po 35 dlugosci kraulem , narty w zimie klub treningi

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

zadne

Stan zdrowia

Bardzo dobry. Testy ekg wszystko w normie.

Preferowane formy aktywności fizycznej

Bieganie , piłka ręczna, pływanie

Stosowane wcześniej diety (rozklad białko/ węglowodany/ tłuszcze)

dieta typu 6 posilkow nie przekraczajaca 3200 kcal w ciagu dnia jemy co 2 godziny od 7 ostatni posilek przed 18 czyli 6 bez podjadania ani nic zero slodyczy ,slodkich napoji i wgl slodkosci. Białko codziennie z 2-3 jaja bez zoltka czasami bo cholesterol.

Wrażliwość na stymulanty

zadne.

Możliwosci finansowe

duze.

Cel/problem/opis

Mam wyrzezbiony troche brzuch ale chce go bardziej uwydatnic ogolnie spalenie tkanki tluszczowej i zmiejszenie wagi troche . Poprawienie miesni oraz rzeźba.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 316
Witam wszystkich jestem tutaj nowy mianowicie pisze do was o rade gram w piłkę ręczną dość długo jak to w szkole wiadomo non stop treningi a rozwijac sie trzeba wiec non stop w ruchu jak wiadomo wakacje sie zaczynaja lipa konkret nie ma treningow wiec postowilem ze zmienie wszystko odzywianie-dieta , i non stop aeroby i wgl . od grudnia zeszlego roku non stop robilem abs level 1 ten na youtube z passion4profesion i niezle wyrobilem brzuch po przejsciu na level 2 kto nie chce miec six packa wiec mam dla was trening do oceny proszę badzcie łagodni jestem zielony w te klocki jak narazie .Moje dane : 182 cm /74-75 kg wiek 15 lat .
Pon:(Bieganie 30minut tempo konwersacyjne,ABS LEVEL 2 ,deska 2minuty,deska bokiem 1min lewa i prawa strona)-rano 7-8 / 16-18 lekka siłka hantle 5kg poniewaz nei chce az takich duzych ciezarow zalezy mi na lekkiej rzezbie klatka,barki,triceps,biceps , pompki 4x 15
krzesełko 2 minuty.
Wtorek :
(Bieganie 30minut tempo konwersacyjne,ABS LEVEL 2 ,deska 2minuty,deska

eska bokiem 1min lewa i prawa strona)-rano 7-8
16-18 Przysiady 4x 15
i ewentualnie bieganie 20 minut lub basen 35 dlugosci kraulem non stop i sauna 2 x 7 minut
Sroda:(Bieganie 30minut tempo konwersacyjne,ABS LEVEL 2 ,deska 2minuty,deska bokiem 1min lewa i prawa strona)-rano 7-8 16-18 mini siłka to co w pon . krzeselko 2 min .(Ciezary co drugi dzien są zeby byla regeneracja.
Czwar:(Bieganie 30minut tempo konwersacyjne,ABS LEVEL 2 ,deska 2minuty,deska bokiem 1min lewa i prawa strona)-rano 7-8 16-18 Przysiady 4x 12 eweuntualnie bieganie 20 minut lub basen 30 dlugosci i sauna 3 x 7
piąt:(Bieganie 30minut tempo konwersacyjne,ABS LEVEL 2 ,deska 2minuty,deska bokiem 1min lewa i prawa strona)-rano 7-8 16-18
Sob:(Bieganie 30minut tempo konwersacyjne,ABS LEVEL 2 ,deska 2minuty,deska bokiem 1min lewa i prawa strona)-rano 7-8 16-18 przysiady 4 x 15
Bieganie 20 minut.
Niedziela: wolne regeneracja na calego.
Dieta wiadomo wstaje zawsze 6:40 6 posilkow jem 7,9,11,13-14,16,18 o takich porach m

mniej wiecej . Wiadomo slodyczy wgl nie jem zdarza sie raz zjesc jako 5 posilek drozdzowka ale to rzadko i niekiedy ona ma duzo protein i dobra na miesnie. przewaznie jajka z rana gotowane albo jajecznina bialko , siemie liane jem szybki metabolizm i witamina B ,magnez i l carnityne z zielona herbata zazywam na przyspieszenie jako dodatek do diety , . Owoce i warzywa jablka , banany pomidory , ogorki,marchewka sa codziennie wiec nie ma braku witamin . Bardzo prosze o łagodne sprawdzenie i odpowiedz bo jutro sie zaczynaja waakcje i od soboty zamierzam zaczac caly ten plan chodz do tej pory robilem go z jakies juz ol miesiace zeby organizm przywyczajic.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 7954 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 46406
Zrób trening Domator
Rozkład zrób taki
Dzień 1 (poniedziałek) Trening Domator+ABS
Dzień 2 Bieganie
Dzień 3 Domator+ ABS
Dzień 4 Wole
Dzień 5 Domator + ABS
Dzień 6 Bieganie
Dzień 7 Wolne
Taka jest moja propozycja bo tak jak ty chcesz to szybko się wykończysz

Co do odżywiania to przestrzegaj 10 wskazówek żywieniowych :9. 10 wskazówek żywieniowych by qazar http://www.sfd.pl/10_wskazówek_żywieniowych-t315293.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 316
rozumiem ja sie nie wykoncze trening domator to znaczy ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 7954 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 46406
Domator:
http://www.sfd.pl/temat272151/ - by Gosteczek
http://www.sfd.pl/temat359947/ - dla poczatkujacych by Mawashi
http://www.sfd.pl/temat407011/ - dla sredniozaawansowanych by Mawashi
http://www.sfd.pl/temat40591/ - by Michail
http://www.sfd.pl/temat325935/ - by pyzaaaa

Więcej nie znaczy lepiej musisz mieć czas na regeneracje ty to wytrzymasz ale twoje mięśnie już nie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 316
wgl to co podales to nie wiem czy wgl cyztales to co napisalem zmieniles mi na jakis inny plan jakis domator jak chce swoje wgl pozmieniales wszystko i wyrzuciles najwazniejsze zero pomocy . pozdro . 2 razy bieganie w tygodniu nie pozwoli pozbyc sie szybko tkanki tluszczowej . NAWET tyle wiem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 7954 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 46406
2 razy bieganie w tygodniu nie pozwoli pozbyc sie szybko tkanki tluszczowej
Masz racje bo nawet 7x w tygodniu nie pozwoli zrzucić do tego potrzebna jest dieta z ujemnym bilansem
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jakie odżywki

Następny temat

trening klaty do oceny

Fruzelina