SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Megabol - ANIMAL Amino Booster

temat działu:

Megabol

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 31678

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 350 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2688
Mógłbym pisać o budulcu dla mięśni i tkanek ale po co, jak wy tylko chcecie tu pokazać, że nie znam się na rzeczy i dlatego NIE POLECAM amino bustera. Jest coś takiego jak jakość surowca, jego pochodzenie i parametry chemiczne. Jesli firma z doświadczeniem 10 letnim nie ma żadnego certyfikatu jakośći jak np. Olimp, Trec, to znaczy , że jej ceny nie są przypadkowe, tylko wynikają z podłej jakości surowców i warunków w jakich się to u nich konfekcjonuje, miesza i tak dalej. Wobec powyższego brak jakichkolwiek efektów po tym preparacie u mnie jest do wyjaśnienia, ale to nie była moja wina!
Obrońcy Megabola nie potraficie znieść, że ktoś ma inne zdanie wynikające z własnego doświadczenia. po co w ogóle się odzywacie, to nie jest miejsce na to.

Tańczysz to!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1528 Wiek 43 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 17554
Czy ktos zauwazyl, ze to bialko jest zaj** zle zabezpieczone ??? Jaki tam ****rolek, kt jeszcz jakos dziwnie sie odrywa. Tam w srodku moze byc wszytsko . Zajrzyjcie tu http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=6437 Megaol sponsorowal test zabezpieczenie calkiem inne . Czy to nei przypadek? hmm...
Ja teraz mam watpliwosci bo kupilem sobie ta odzywke co do jej skladu!!:/

Niech masa bedzie z wami ....:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 350 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2688