SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

LIBOL 200 - opinie.

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2395

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 66 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 924


Witam.

Chcialbym sie dowiedziec jakie sa wasze opinie o anaboliku zwanym LIBOL200

Ktos z was uzywal wlasnie tego srodka?
Jak sie sprawdzil?

z gory dziekiuje za posty zwiazane z tematem jak i te wykraczajace poza ;)

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

hu is de men?
aj ej de men ! :D

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 5394 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 70736
zielone przyciaga glupich...

libol smierdzi kupa

chooj wisi w trawie

wydymac caly swiat

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1140 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 26520
raczej bedzie ciezko z osobami ktore to aktualnie stosuja.
tutaj biora EC,EAP,UC,BD

man from nowhere
insured by doping.sfd ::: you hit me, we hit you

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 66 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 924
zdjecie tylko takie sciagnalem zeby pokazac, nie chodzi mi konkretnie o firme tylko co sadzicie?

czemu bedzie ciezko?

hu is de men?
aj ej de men ! :D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1140 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 26520
jesli w srodku byloby to co jest napisane na zewnatrz kazdy byc ci powiedzial ze jest to dobry towar.
na dzien dzisiejszy niewiele osob kupuje produkty LL poniewaz czesc sie na nich przejechala, a poza tym tak jak juz pisalem na topie aktualnie sa inne firmy.

man from nowhere
insured by doping.sfd ::: you hit me, we hit you

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 66 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 924
czekaj! mi NIE CHODZI KONKRETNIE O TA FIRME tylko przypadkowo 1 zdjecie z netu sciagnalem i wkleilem zeby tylko troche ktos mogl sobie wyobrazic. Pomysl ze tego zdjecia nie ma, i powiedz mi czemu ludzie stosujacy LIBOL 200 bedzie z nimi ciezko ?

zdjecia nie ma :P!

hu is de men?
aj ej de men ! :D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1140 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 26520
****a libol200 to nazwa handlowa dlugiego nandro produkowanego przez LL, dlaczego ciezko? bo tu raczej nikt tego nie stosuje.

man from nowhere
insured by doping.sfd ::: you hit me, we hit you

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 5394 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 70736
ciezko dostac real stuff

wydymac caly swiat

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 3236 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 49504
kupisz to jako nandrolon a w srodku bedziesz miec enana/propa AJT ?

ILE BY NIE BYŁO TO I TAK JEST ZA MAŁO

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 66 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 924
wiesz, tak moze byc z kazdym ssa ;)
na rynku jest w ch*j wy*e*e*k :(

ale co zrobic?

hu is de men?
aj ej de men ! :D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 3236 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 49504
no moze, ale jedne maja dobra opienie inne zła, jednych jest wiecej fakow innych mniej. a jak to co zorbic ? mam tyle innych pewniejszych nandrolonow - jest w czym wybierac.

ILE BY NIE BYŁO TO I TAK JEST ZA MAŁO

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ORAL EC

Następny temat

Cykle całoroczne