SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Koniecznie potrzebuje diety na masę(moja waga 58kg/175 wzrostu)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1266

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 38
Witam.

Jestem początkującym, trenuje dopiero 3 miesiące w listopadzie kończę 18 lat, moja masa to zaledwie 58kg na wzrost ok 175(78), a więc mam niedowagę i jestem nie za duży. Moje dotychczasowe osiągi są kiepskie choć przez te 3 miesiące zdołałem podnieść o 8kg więcej jak zaczynałem. Zamówiłem już kreatynę z jabłczan. i chcę ja włączyć do mojej diety... Bardzo proszę o ułożenie jakiej kolwiek stosownej do mojej wagi diety, bardzo bym chciał w miarę sił szybko przytyć.

Z GÓRY DZIĘKI.

Jeśli wam to pomoże w ułożeniu dietki to na daną chwilę
podnoszę(na klatkę) {53}kg przed (dokładnie 2,5 miesiącami) było to {45}kg... Ehhh tylko szkoda ze tak późno postanowiłem zmienić swoje ciało... Bywajcie (a i proszę o wyrazy zrozumienia jak wspominałem dopiero zaczynam się w to "bawić")

Pzdr. czempionik

Elektryk wysokich napięć

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 6924 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 117946
potrzbujesz jedzenia, a nie suplementow, kreatynę narazie odstaw, poczytaj 10 wskazowek zywieniowych, podstawy układania diety i wez się za jedzenie

diete kazdy układa sam, my poprawiamy

Zmieniony przez - lukash_g w dniu 2011-09-15 11:17:51
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 425 Napisanych postów 56364 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 184874
albo idziemyu do dietetyka i płacimy ok 100zł

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 38
Moje dzienne zapotrzebowanie wynosi 2525 kcal.

2.5x55=137g białka
4x137=548 kcl

4x120g=480kcl węglowodanów

2525-548-480=1497kcl tłuszczów

Posiłek 1 - 7:00
Posiłek 2 - 10:25
Posiłek 3 - 14:05
Posiłek 4 - 16:00 (przed treningowy)
Posiłek 5 - 18:00 ( po treningowy)
Posiłek 6 - 20:00(21:00)

Czy aby przytyć(nabrać na masie) taki rozkład kalorii wystarczy, bo nie wiem za bardzo czy jest to dobre. Musze wiedzieć aby ustosunkować sie do stworzenia diety dla mnie, którą napiszę później i ją sprawdzicie

Elektryk wysokich napięć

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 6924 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 117946
btw bym zmienił, mianowicie - 120g białka, ok 280-300g węgli i reszta tłuszcz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 38
OKEY dzieki
mam nadzieje że odpowiedni rozkład tych kalorii pozwoli mi w końcu nabrać trochę na masie. Skoro mówisz abym na razie odstawił kreatynę to odstawie. Posiadam jeszcze 3kg białka(whey mass builder) co z tym zrobić czy brać według zaleceń na opakowaniu czy również odstawić jak na razie?
Sorki że zawracam wam głowę i czas takimi pierdołami, wybaczcie
Jesteście moimi mentorami

Elektryk wysokich napięć

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 425 Napisanych postów 56364 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 184874
możesz dodać potreningowo z bananem jednak wliczyć je w bilans

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Dieta na masę

nutlove nowy