SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jissen

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 11621

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 483 Wiek 39 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 8623
Witam wszystkich serdecznie!!jestem zielony w tym temacie. Może mi ktoś coś więcej powiedzieć na temat odmiany karate a mianowicie Jissen? z góry wielkie dzięki!!

"W życiu trzeba tak robić żeby zrobić a się nie narobić"

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 11983 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 79498
To nie mój dział,ale ten temat zamykam.Ostatnio rzadziej bywam na forum,więc nie zrobiłem tego wcześniej z tego powodu.Jeżeli chcecie pisać o samym Jissen,proszę załóżcie nowy temat.Mnie potyczki osobiste nie obchodzą,a o swoich animozjach mozecie pisać sobie na priva.

Raczej ustapić niż zranić,raczej zranić niz okaleczyć,raczej okaleczyć niż zabić,prędzej zabić samemu,niż dać się zabić.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 96 Wiek 35 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 978
nie idź na to!radze szczeże bo znam ten styl
Plata sam w sobie jest rzeczywiście świetny ale niczego nie nauczy
zmarnujesz czas i pieniądze lepiej poszukaj czegoś innego!
1

"Jeśli tracisz pieniądze - nic nie tracisz
Jeśli tracisz zdrowie - coś tracisz
Jeśli tracisz spokój - tracisz wszystko".

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 109 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 1605