SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jedna mała impreza, a siłownia.

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8080

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3053 Wiek 111 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12449
Kulturyści (tak, właśnie Ci profesjonalni) często przed zawodami spożywają alkohol w celu uwidocznienia żył. Jakie są to ilości, nie wiem, nie jestem z nimi w szatni.

Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.

Nie doradzam w temacie hormonów - nie jestem lekarzem.

Fizyki nie oszukasz ESP, ABS i ASR tak samo jak psychiki psychotropami i substancjami psychodelicznymi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51566 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
A teego nie wiedziałem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3053 Wiek 111 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12449
Też, ostatnio zasłyszana opinia od osoby która zdobył mistrza polski, nie wiem na ile poważna była jej wypowiedź, ale jakiś czas się znamy i nie wyglądała mi na osobę udzielająca niewiarygodnej/żartobliwej informacji.

Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.

Nie doradzam w temacie hormonów - nie jestem lekarzem.

Fizyki nie oszukasz ESP, ABS i ASR tak samo jak psychiki psychotropami i substancjami psychodelicznymi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51566 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
W końcu coś nowego, tego nie wiedziałem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 826 Napisanych postów 4538 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 262219


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 826 Napisanych postów 4538 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 262219
Od 16:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący