SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak oceniacie figurę?

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 6517

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Odnoszę wrażenie, że znowu karmimy trolla...
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1208
Chodzi mi po prostu o waszą opinię czy zdrowo smukle wyglądam ja nie znam się za bardzo na sporcie ale chciałabym zacząć treningi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
do ocen sylwetki jest inny portal, na v.. chyba. poświcz trochę (parę miesięcy) i wtedy coś wstaw. a trenować można i siłowo, i żąglerkę kręglami i nawet loty paralotnią. w kwestii ćwiczeń siłowych - otrzymasz tutaj wyczerpujące informacje i wskazówki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12198 Napisanych postów 22049 Wiek 54 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 627681
Nie wyglądasz ani zdrowo ani szczupło. Po zamieszczonych zdjęciach nie sadze abyśmy mieli do czynienia z wrażliwa nastolatka która podetnie sobie żyły nasza prawdziwa opinia. Jak masz odwagę wrzucać zdjęcia to i możesz znieść prawdę. Zobacz zdjęcia dziewczyn w dziale, porównaj ze swoim i odpowiedz sobie na pytanie czy szczupło i czy sportowo. Czy ładnie, czy seksownie etc. to nie ten portal.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 17707 Napisanych postów 132171 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1460727
Smukle na pewno, nie znam osoby co by Ci powiedziały że jest uper i lubia takie kształty, ja mysle zeby trzeba troche zredukować jak chgcesz smukle wyglądać

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)