SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

HGH i EPO?

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 4508

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 8310 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 38343
Je.bany - po co tu wogóle coś piszesz - i tak nic nie napisałeś konstruktywnego

Zmieniony przez - Uriel w dniu 2004-04-18 20:08:46

Be real - you have to make this shit your life. If you aren't in it all the way fully committed don't f***ing bother.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51569 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
No w sumie tak, przepraszam, lucyfer, ale chcialem jakies konkretniejsze informacje, np. dawki, czas trwania cyklu, bo w tych sprawach jestem kompletnie zielony.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 8310 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 38343
Waldek odpowiem Ci w ten sposób bez urazy - ale Twojhe postępowanie przypomina jakiegoś zielonego człowieka, którego właśnie puścili z belki na mamuciej skoczni... a on nic!!!

Be real - you have to make this shit your life. If you aren't in it all the way fully committed don't f***ing bother.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51569 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Aha, dziękuję za obrazowe porównanie, ale u mnie sterydy były tyllko i wyłącznie moja decyzją, wiedziałem, co zaczynam, i wiem o ryzyku, które istnieje. Ale czy ty, Uriel wiesz cos o tych środkach? Bo ja oprócz działania nie wiem nic (dawki, czas trwania cyklu).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 8310 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 38343
Chodzi Ci o EPO+HGH? Czy o Omę/A-bombe/Decę?

Be real - you have to make this shit your life. If you aren't in it all the way fully committed don't f***ing bother.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert