SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW na maszynach

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 534

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam ze względów zdrowotnych rok temu rozpocząłem przygodę z fitnessem.Mam problemy z dolnym odcinkiem kręgosłupa.Po kilku miesiącach treningu na maszynach przeszłem na wolne ciężary i po dwóch tygodniach musiałem wrócić do maszyn.Ból i ogólne osłabienie układu nerwowego było ogromne.Ciągle spanie mnie łamało.
Teraz mam trening FBW na maszynach tylko coś jest nie,tych ćwiczeń chyba za dużo jest.Proszę o pomoc w odpowiednim ułożeniu tego treningu pod względem ćwiczeń,objętości treningowej.Ćwiczę od roku,3x w tygodniu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6515 Napisanych postów 62311 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 777735

Zacząć by należało od prawidłowej diagnostyki co się wydarzyło z tym dolnym odcinkiem kręgosłupa bo tutaj ewidentnie jest coś nie tak. Jestem w stanie zrozumieć, że po kilku latach treningów zaczęło Cię coś boleć bo to się zdarza, ale po dwóch tygodniach treningów na pewno nie odczułeś przemęczenie układu nerwowego bo to za krótki okres nawet jak byś ćwiczył intensywnie.

Zmęczenie może być efektem źle zaplanowanego treningu, błędów w odżywianiu, regeneracji lub po prostu słabej formy sportowej.

Co można napisać o takim planie treningowym. Formę jakąś dobrą ciężko na takim planie zbudować bo podstaw w nim nie masz jak przysiady, wiosłowania, martwy ciąg, podciąganie na drążku to te ćwiczenia, które budują masę i siłę mięśniową, ale także siłę mięśni stabilizujących.
Jak trening możesz mieć bo lepiej taki trening niż żaden.