SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

EwaMW marzy o sylwetce bikini fitness

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1049

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 33 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 166
****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: EwaMW
WIEK: 28
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 6miesiecy (chociaz cwicze od 2 lat)

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 62kg
WZROST: 176cm
OBWÓD RAMIENIA: 28
OBWÓD ŁYDKI: 37
OBWÓD UDA: 55
OBWÓD BIODER: 93
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 78
OBWÓD TALI: 96
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 87

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING? zmniejszyc bf% i zwiekszyc ilosc tkanki miesniowej, polepszyc brzuch, plecy i powiekszyc pupe (generalnie marzy mi sie sylwetka 'bikini fitness')

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: nie
PRZEBYTE KONTUZJE: nie
WADY POSTAWY: skolioza
ALERGIE: nie
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: nie
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: nie
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO): wszytskie mozliwe, najczesniej South Beach

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE? Aktualnie jem 1800-2100kcal dziennie (50% wegli, 30% bialka, 20% tluszczu choc czasem jest to 40% wegli, 30%bialka i 30% tluszczu)
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? utrzymuje

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK/NIE tak

Od jakiegos czasu utknelam z aktualna waga i progresem. Ani nie spadam z tluszczu ani nie powieksza mi sie ilosc masy miesniowej, domyslam sie ze to przez zla diete i nie wlasciwe treningi jednak pojecia ne mam jak sie mam za to zabrac zeby zobaczyc jaki kolwiek progres. W miare mozliwosci czytam o odpowiednim odzywianiu i treningach jednak wciaz tkwie w martwym punkcie.

Moj przykladowy jadlospis

Sniadanie:
-250g owsianki
-300ml odtluszczonego mleka
-pol szklanki jagod
-srednie odtluszczone latte
Lunch:
-piers z kurczaka
-szklanka soczewicy
-salatka
Przekaski:
-wafle ryzowe z maslem orzechowym
-srednie odtluszczone latte
Kolacja:
-205g serka wiejskiego
-kromka chleba ryzowego
-wedlina z kurczaka
-warzywa

Prosze Was madrzy ludzie o porady dotyczace treningow i diety.




Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49842 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Cześć :)

Jak pisałam już wiele razy, musisz zacząć robić faktycznie trening na masę z progresją. O to się tutaj głównie rozchodzi. Treningów jest wiele podlinkowanych tu:

http://www.sfd.pl/]]]KONCEPCJA,_REGULAMIN_DZIAŁU[[[-t666947.html

A dieta faktycznie wygląda słabo, typowo babsko-nabiałowe jedzenie. Wbij to do kalkulatora potreningu:

http://www.google.fr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CCgQFjAB&url=http://www.sfd.pl/Jak_wrzuci%C4%87_misk%C4%99_w_dziennik__instrukcja_krok_po_kroku.-t892526.html&ei=UFxSVZfGOILjUda9gfAH&usg=AFQjCNGSG3sZNtYjYt1oXe3YJGLUV5_kyQ&sig2=BSan4UkpeMENR8EcSizb9Q&bvm=bv.92885102,d.d24

Kalorie pewnie pójdą w górę, ale to już raczej jakiś mod ci musi doradzić co i jak. Wrzuć też trening i najlepiej neutralne zdjęcia ze stopami - wtedy widać wady postawy itd.

BTW - strasznie zła passa jest wśród dziewczyn, które w nazwie tematu mają bikini, wykruszają się średnio po tygodniu ;)

Zmieniony przez - jurysdykcja w dniu 2015-05-12 22:05:21
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 745 Napisanych postów 3413 Wiek 44 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 37245
Jurysdykcja widzisz, ze jest 250g owsianki (platkow?) :) Bedzie masa :) Ewa wrzuc jeszcze co ty na tej silce robisz i ile wyciskasz to bedzie jasniejszy obraz.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja, kalorie i makro

Następny temat

Gdzie w Warszawie warto chodzić na fitness ?

Fitmeal