SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Drugi cykl - Co i jak?

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 872

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 20 Wiek 25 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 276
Witam raz jeszcze, jestem początkujący w temacie dopingu, stąd też te pytania. Mianowicie kończę pierwszy cykl na Propie 100 solo i zastanawiam się czy muszę zastosować jakąś przerwę przed rozpoczęciem kolejnego cyklu czy może powinienem coś zrobić (czego nie wiem a chciałbym się dowiedzieć) oraz co powinienem wybrać na drugi cykl? (Zależy mi na sile i jeszcze raz sile oraz suchej masie.) BARDZO MI ZALEŻY NA WASZEJ POMOCY! Z GÓRY DZIĘKI.
JEŚLI POTRZEBA WIĘCEJ INFO, TO JUTRO DAM ZNAĆ. DZIĘKI

5. STAŻ NA SIŁOWNI: Długo, z wieloma długimi przerwami. Aktualnie 4 miesiące ciągiem.
6. DIETA:
-białko: 200
-węglowodany: 600
-tłuszcz: 125
7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: Aktualnie 7 tyg. Propa 100 (Sphinx pharma) (UK)
8. TRENING: 3x SPLIT + 1x FBW / TYG.
9. CEL CYKLU: Masa
10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: Tak jak wyżej. To mój 1 cykl, jeszcze nie ukończony.
11. POZIOM BF%: Ciężko mi powiedzieć.
12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): Endo
13. STAN ZDROWIA: Dobry
14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: Nic z wymienionych. Prędzej kilka krostek na nogach haha
15. PPM (podstawowa przemiana materii): -
16. WYNIKI SIŁOWE:
-klata: 100x1 / 90x8
-martwy ciąg: 150x5
-przysiad: 120x4
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 609 Napisanych postów 1488 Wiek 42 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 11297