SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Doradzcie:)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 632

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 10942 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 24711
mam problem mialem kontuzje kolana na w-fie kolega mnie popchnal i jakos tak wyszlo ze kolano poszlo sie kickac mialem szyne przez tydzien a pozniej zalozyli mi gips i chodzilem z tym miesiac pozniej drugi miesiac poszedl by noge rozruszac i prostowac miesnia nic na niej nie bylo zastala sie fest ok koncze za duzo pisania.Wiec tak moj problem dotyczy kolana jak robie przysiady z gryfem to mnie kolano boli i sie boje zeby dalej jakiejs kontuzjii nie zlapac wiec czym mozna te przysiady zastapic??prosze o porady z gory dziex nogi tez cwicze na lawce mam takie gowienko heh

:)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4511 Napisanych postów 56542 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 711996
Jeśli kontuzja rawała tak długo to wszystko w obrębie stawu kolanowego jest osłabione więzadła, ścięgna, sam staw troszkę zastany.

W przypadku kolan bądź bardzo ostrożny delikatnie ćwicz na poczatku jakieś lekkie ćwiczenia typu prostownie nóg bez obciążenia lub przysiady bez obciążenia .
Dobrze rozgrzewaj nic na siłe powoli ale stopniowo aż staw wróci do pełnej sprawności i ruchomości

pozdro

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1362 Napisanych postów 3932 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 72289
Przysiady to dobre ćwiczenie bo wielostawowe, ale skoro chcesz je zastąpić to mi się nasuwa tylko suwnica. Tylko pamiętaj, żeby w końcowej fazie ruchu w górę nie prostować do końca nóg w kolanach bo to bardzo obciąża stawy kolanowe.
Na początek spróbuj sobie mniejszym ciężarem i wyczuj dobrze ruch.

No i oczywiście dobra rozgrzewka to podstawa.

Zmieniony przez - fsl w dniu 2008-03-22 10:45:33

Biegać szybciej, Skakać wyżej,
Time to beat: Półmaraton: 41m27s; Maraton: 1h33m49s; Annie: 7m31s

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 10942 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 24711
sorki chyba zle mnie zrozumiales nom zle ty sobie myslales ze ja dopiero po kontuzji ale juz chwile czasu minelo od tego i te bole czasami sa a czasami nie chyba zalezy od pogody zmiana pewnie ale smaruje jakimis masciami ale czasem jak robie te przysiady to mnie boli zreszta zobaczy sie jak bedzie bolec to mniejszy ciezar bede braldziex pozdro

:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4511 Napisanych postów 56542 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 711996
Skoro Cie boli podczas wykonywania ćwiczenia o znaczy ze albo coś ze stawem jest nie tak albo nie do końca doszedł do pełne sprawności .

Wyluzuj z ciężarem rób powoli technicznie powtórzenia dobrze sie rozgrzewaj i delikatny streching po treningu

pozdro

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 10942 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 24711
ok dziex panowie

:)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kontuzja w trakcie cyklu

Następny temat

MASS - knd21

Fruzelina