SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta dla piłkarza

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 774

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 138 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 617
Siemka. Chciałbym, żebyście podsunęli mi kilka zasad dobrej diety dla piłkarza, chcę również obniżyć body fat.. jeśli chodzi o treningi, 5x w tygodniu.. Treningi siłowe (3x tydzień), trening z piłką (5x tydzień) oraz trening biegowy (5x tydzień), więc intensywność spora, trzeba będzie pewnie dowalić kcalów. :D Znalazłem tutaj kilka zasad na pewnej stronce.. zgodzicie się z tym? Mógłbym prosić o kilka prostych produktów, które mogę sam szybko zrobić/ kupić gotowe i wcinać? Daję sogi. :D Z góry dzięki i smacznego jajka. :P

1.Częstotliwość posiłków – Jednym z najważniejszych czynników jest to, jak często jesz w ciągu dnia. Zalecane są posiłki co 2-4 godziny, co skutkuje około 6 posiłkami dziennie. Jedzenie mniejszych ilości w bardziej rozproszony sposób w ciągu dnia, pomoże Ci stawać się silniejszym, a także utrzyma Twój metabolizm na wysokim poziomie. Powinieneś unikać pokarmów i napojów z dużą ilością cukru (np. coca-cola).

2.Śniadanie – dobry sen prawdopodobnie powinien być ustawiony jako krok 1 (zalecane jest około 8 godzin snu dla prawidłowego wypoczynku organizmu). Następnie należy zjeść posiłek bogaty w białka i węglowodany, taki jak owoce, pełnoziarniste płatki, jajka czy mleko. Śniadanie to jeden z najważniejszych posiłków w ciągu dnia, więc uważaj co jesz i nie zapomnij by przerwa przed kolejnym posiłkiem wyniosła minimum 2-3 godziny.

3.Lunch – Pierwsza zasada dotycząca tego posiłku mówi, by nie był on zbyt obfity. Musisz dążyć do niskokalorycznych, posiłków, najlepiej z owoców i dużej ilości warzyw. Możesz wybrać lekkie danie z makaronem lub sałatkę „Cezar” z kurczakiem, ponieważ są one bogate w witaminy, białka i sole mineralne, przy jednoczesnej niskiej zawartości kalorii.

4.Kolacja – końcowy posiłek dnia (nie licząc przekąsek) powinien składać się z żywności bogatej w błonnik, proteiny, witaminy i węglowodany. Możesz wybrać w tym celu jedną z kilku potraw, np. piersi z kurczaka, zielona fasola, ryż i trochę owoców na deser. Staraj się unikać jedzenia kolacji krótko przed snem, ponieważ to w ogóle nie pomoże.

Chodzę do szkoły, więc potrzebuję coś, co mogę zrobić szybko. :)

Zmieniony przez - agis186 w dniu 2013-03-31 23:14:20
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 8 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomoc w dobraniu ilosci BTW

Następny temat

Pytanie

NutLove